fra een strigle til en anden..

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

fra een strigle til en anden..

Post by annetteB »

Tusind tak. Til .beritH for det brev der idag landede i min postkasse. Tusind tusind tak.

til gunilla for natlig sms-support.
til katiekat for at bringe til mig den anden morgen for at sikre sig at jeg var i live. Det var jeg.

Til ninie og mikkel for at være søde og gide at høre på mig - og for at sælge mine ejendele for mig...og give mig pengene som de indbragte (i modsætning til min eksmand,fx, der jo nok solgte af mine ejendele...meen :hhansen:)

til hhansen for at tage med mig til Fucking Ans og tømme flygtningelejren og gøre rent derude så jeg kan komme ud af det sted for good.

Til dorte hansen og hendes søde mand. Håber virkelig at jeg snart kan mønstre overskud til at tale i tlf uden at tude, så jeg rent faktisk kan få lavet en aftale om lægebesøg til bilen.

til alle jer strigler der har lyttet og/eller spyttet i kassen med tanke på mig og min situation og min stakkels udkørte bil.

Tak fordi i er så søde.
jeg ville ønske jeg kunne sige til jer at alting nu gik meget bedre. Det gør det ikke.
men tak. Tak fordi i er så søde!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: fra een strigle til en anden..

Post by misssophie »

selv tak, det er en glæde at kunne hjælpe :linski:
Misssophie
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: fra een strigle til en anden..

Post by nanna1979 »

:kindkys: :kindkys: :kindkys: Håber snart tingene vender sig for dig :kindkys: :kindkys: :kindkys:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Re: fra een strigle til en anden..

Post by Jasper »

Fra en Tærte til en Strigle......................Jeg kan godt lide at læse fra din hånd Annette!!

Jeg håber at der snart er lys forude...
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: fra een strigle til en anden..

Post by Annemaja »

Tusind ønsker om bedring og tanker til dig Anette.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: fra een strigle til en anden..

Post by CXEC »

Ingen årsag. :-) Det er rart at vide at der er nogen som tænker på en når man har det aller værst. Jeg tænker på dig. Jeg håber at det hele snart vender til det bedre. :kindkys:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: fra een strigle til en anden..

Post by Godzilla »

Det manglede da bare :askepot:

Jeg håber at det meget snart bliver bare LIDT lettere at være dig Annette. Om nogen fortjener du noget medgang.

Stort kram.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: fra een strigle til en anden..

Post by BeritH »

Hej Annette,

Det har godt nok været længe undervejs - jeg sendte det sidste mandag. Men godt det endelig nåede frem. :-)

Selvfølgelig retter vi ikke op på det hele på en gang, men det hele kan måske give dig troen på at du ikke står alene og vi andre gerne vil hjælpe dig igennem alt det vi kan - du ER jo trods alt en medstrigle, og sådanne skal man værne om :kindkys: :kindkys:

Jeg håber at det hele med tiden bliver lidt lettere for dig. Du skal ikke være bange for at råbe op. Som du ser, er der nogle stykker, som gerne bakker op. :linski:

Mange hilsener

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: fra een strigle til en anden..

Post by MetteboDeluxe »

Annette jeg tror slet ikke du ved, hvor vigtig du faktisk er for rigtig mange af os herinde. Du er i hvert fald vigtig for mig.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: fra een strigle til en anden..

Post by 99E »

Som langvarig "atengstedt"-fan (tilbage fra The Days of Yore på HN) er det svært ikke at være ekstatisk over muligheden for at give en hånd.
Eller i det mindste et par annoncer på DBA. Og drikke din kaffe og beundre stjernebørnene. Og udlåne en Lidende Hund til klap og kæl.

Vi gider stadig lytte - selvom vi er Meget Langt Væk om lidt.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply