Klamt........

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Klamt........

Post by Annemaja »

Fik nu lige genopfrisket folks klamhed på min ferie.... for filan hvor er der dog mange mennesker der efter wc besøg går uden at vaske hænder.... :opkast: :opkast: :opkast:

Og det er ofte folk der på overfladen ser pæne ud... adrrrrr!!!!!

Sgu da ret underligt da alle efterhånden må vide, hvad det betyder for hygiejnen..... hvad med dig? Og dine unger? Er det bare mig der er helt vildt sart? :ehh:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Klamt........

Post by Annemaja »

Ped: Sådan har jeg det også - og også på jobbet bliver de sgi kostet under vandhanen under mit opsyn inden de hjælper med madlavning mv... :mettebo:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Klamt........

Post by annetteB »

lige på det område er jeg nok lidt sær. Jeg vasker hysterisk hænder efter toiletbesøg (og nogengange osse før - hvis jeg er smurt ind i jord op til begge albuer, fx) og ligeledes inden jeg går i gang med at lave mad - og under madlavningen.


Men jeg kan godt spise min madpakke med fingre der er sorte af jord. uden at skænke det så meget som een eneste tanke. og æde frugt og grønt uden at skylle det først.
Muligvis er det derfor gartnere aldrig ligger underdrejet med tyndskide: vi indtager dagligt jordbakterier en masse.
:fy:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Klamt........

Post by Gry »

Jeg synes det er voldsomt klamt at folk ikke vasker hænder. Jeg var i rollespilsgruppe med en fyr, som jeg senere fik at vide af de andre - ikke engang vaskede hænder efter at have lavet stort. Jeg blev helt hysterisk over det!

Jeg kan gå helt amok i indkøbscentre hvis sæbedispenseren er tom. Jeg VIL have vasket mine hænder! Jeg kan altså ikke det der med bare at gå ud eller bare skylle hænder. Jeg *føler* mig beskidt. Og ja - sorry, men jeg synes folk er voldsomt klamme.

Jeg har læst at det der fingersalt på jensens bøfhus er proppede med urin-bakterier fordi folk ikke vasker hænder og stikker pøkserne ned i saltet. YDRK! *gyser af væmmelse*
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Klamt........

Post by aribeth »

jeg kan godt være et svin og glemme at vaske fingre når jeg kun har tisset... men aldrig hvis jeg skal røre ved mad eller andre mennesker... men hvis jeg fx går i stalden og så lige er inde og tisse... så vasker jeg altså ikke hænder...

men ellers vasker jeg ALTID hænder når jeg har været på toilet... og inden jeg skal røre ved mad!

Og jeg kan slet ikke klare offentlige toiletter fordi jeg synes der er klamt og ækelt og folk har rørt ved ting med deres fingre som de har tisst og skidt på sikkert!

men jeg har det lidt som Annette.... jeg glemmer tit at skylle frugt og jeg spiser fint mad med jordbeskidte fingre! :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Klamt........

Post by Annemaja »

Tja... jeg er også sådan en, der godt kan spise frugt og grønt uden at skylle det - men får ofte tyndskid hvis jeg æder ude men aldrig hjemme, men man ser mig til gengæld ofte med papir til at holde på f.eks døre jeg skal ud af fra offentlige toiletter - fordi jeg hader andre ulækse har rørt ved dem på vej ud... :skoer:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Klamt........

Post by MinnaN »

Jeg er arbejdsskadet, så jeg har håndsprit med i tasken.
Ved bimmelim blir der sprittet hænder, ved bummelum blir der vasket og sprittet hænder. Ungerne skal vaske hænder, før de hjælper med til maden og før de skal spise og ved snavsede hænder generelt. Ved pudsen næse skal man spritte hænder bagefter.

Men jeg kan altså godt æde en mad med snavs (så længe det ikke er urin og fækalier) på fingrene og frugt uden det er skyllet af. Sådan da. Det kommer an på, hvor frugten er fra.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Klamt........

Post by aribeth »

jeg "pudser" frugten af i trøjen... en sær skik jeg har "lært" fra min far som altid pudser æbler og andet frugt af den slags af i trøjen... det gør jeg så også... jeg tror ikke det tager skidt og bakterier... men æblet ser mere appetitteligt ud når det skinner! :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Klamt........

Post by MinnaN »

Gør du også det?? Det gør jeg også. Jeg har "arvet" den vane fra min mormor. Ævler, blommer, pærer, nektariner og andet frugt med "hård" skal.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Klamt........

Post by aribeth »

nemlig :hhansen: det skal pudses skal det :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
Post Reply