hvordan kan det være....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

hvordan kan det være....

Post by annetteB »

....at jeg kan gå tur i skoven og ved stranden i tiiimevis, cirka fire gange om ugen uden at møde en sjæl - når datingannoncerne er propstopfulde at folk der bare æææælsker naturen og gåture osv.

Hvis bare halvdelen af dem talte sandt, så burde man jo ikke kunne gå to skridt langs vandet uden at støde ind i adskillige naturelskende singler på min alder???
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: hvordan kan det være....

Post by FruTusse »

Men det er jo netop fordi det for det meste bare er en gang øregas :linski:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: hvordan kan det være....

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg gik rundt to en halv time i skoven i dag - uden at møde nogen som helst! Men jeg så et rådyr!
/SL
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: hvordan kan det være....

Post by annetteB »

hvorfor skriver de så ikke at det er dét de ælsker: at sidde og glo ved PC'en i håb om at nogen bider på, som er lige så desperate som dem selv?

Jeg gider ikke dating, men jeg vil snart godt have et sexliv. Er der ikke nogen der har eet til overs jeg kan få?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: hvordan kan det være....

Post by LoneR »

Jeg møder sgu altid en masse mennesker, når jeg går tur. Både i skoven, på naturstien og ved stranden.
Og det hader jeg bare. Jeg vil da gå i fred.
Få dig en hund, så møder man let en masse mennesker.

Ellers tror jeg ped har ret.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: hvordan kan det være....

Post by LoneR »

Nu var jeg evd at skrive noget grimt om hunde, men jeg gør det ikke :hhansen:
jeg er sikker på, at hvis du skriver på en datingside, at du gerne vil have sex, men ikke noget forhold, så har du 100 tilbud om en time :jeanie:
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: hvordan kan det være....

Post by LoneR »

Tror du jeg er sådan en sjofel gris, Ped - nææææææh nej :hhansen: :hhansen: :wow:
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: hvordan kan det være....

Post by LoneR »

grimt - kan du ikke læse da?
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: hvordan kan det være....

Post by annetteB »

jeg gider ikke have hund igen. Og jeg vil SLET ikke ha en mand der har hund. De er sære, er de.
tilstedeværende naturligvis undtaget
:hhansen:

Jeg gider heller ikke lave en dating annonce - jeg gider ikke skulle selektere i alle de idioter, der uværgerligt henvender sig - mister jo lysten til sex bare ved tanken. Jeg synes man skulle kunne ansætte nogen til den slags.
Evt nogen der kunne aflønnes med kager eller lignende, da jeg heller ikke har nogen penge.

Det jeg vil ha er: en voksen, humoristisk, intelligent og belæst mand. Lille og senet foretrækkes frem for stor og lasket. jeg vil ha ham til sex og til lejlighedsvist behageligt voksent samvær, herunder diskussioner og som ledsager på gåture. Og til at løfte tunge ting.
Og jeg gider ikke bo sammen med ham.
Han skal kunne underholde sig selv, når jeg ikke gider snakke.
Og være OK med, at jeg læser mens jeg spiser og osse nogengange under sex (jeg skal nok bladre stille...og undlade at læse morsomme passager højt. før bagefter)

Gifte mænd, sindssyge, misbrugere, samlere, mænd der stadig bor hjemme, hjemmeværnsmænd og medlemmer af dansk folkeparti og lignende organisationer har mindre end ingen interesse.
alder: over fyrre, under tres.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: hvordan kan det være....

Post by annetteB »

Hvor heldigt, Ped, at det er den slags Du kan li, og jeg IKKE kan: så snupper vi ikke hinandens!
Mo er osse aaalt for ung. Mænd er ikke rigtigt pæne før de har lidt kragetæer i øjenkrogene og crepepapir under øjnene.
:peg:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply