Kæmper *for* at blive fed(?!)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Gry »

Jeg har hørt om mange sære ting gennem årene.

Jeg har hørt om sultekure, om opfedningskure. Jeg har hørt om udrensningskure, og vitaminkure. Jeg har også hørt om de der folk der feder deres partner op så de ikke forlader dem.

Men jeg må indrømme at jeg rent faktisk begyndte at græde da jeg læste den her artikel. Jeg fatter ikke hendes familie støtter hende i hendes projekt. Det kan godt være psykiateren ikke ser at hun er psykisk skæv i kasketten, men siger det ikke lidt sig selv når hun aktivt prøver at blive fed? Eller skulle man sige "mere" fed?

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... -ever.html

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige lige nu. Jeg er dybt chokeret.
Er det kun mig der synes det her er komplet vanvittigt? At nogen burde gøre...noget?
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by BeritH »

Næh jeg synes også det er komplet vanvittigt, især over for hendes børn.

Men det er nok lettere at bilde sig selv ind at fedme er godt istedet for at prøve at gøre noget ved det.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by CXEC »

Hun vil åbenbart være den fedeste nogensinde. Ok, jeg læste kun overkskrift. Kunne ikke få mig selv til at læse resten.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Godzilla »

Gammel bliver hun ihvertfald ikke :peg:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by LoneR »

Helt ærligt, Ped - hvordan fanden kan du være SÅ nederen?!!!!
Man æder sgu da ikke LYS pålægschokolade - det smager jo ad Helvede til!!!
Pålægschokolade skal være MØEK chokolade - alt andet er blasfemi og ækelt!!!!


Hende der der overfede og væmmelige kvinde ville sikkert ikke æde sig så fed, hvis ikke hun fik en masse opmærksomhed ud af det.
Og selvom hun ikke er psykisk syg, så er hun da alligevel syg i potten - men hun holder såmænd nok ikke længe.
Egentlig kan jeg ikke rigtig hidse mig op over det - hvis det er det hun vil, ja, så må hun sgu selv om det.
Og hvad skulle "nogen" gøre ved det? Tvangssulte hende??? Tvangsindlægge hende?? Og hvor skulle grænsen så gå for det????
Alle med et BMI over 25 skal tvangssultes????

jeg har faktisk tænkt over en måde, at hindre folk i at blive for fede og spare samfundet for an masse bøvl, ævl og udgifter. Alle skal simpelthen forsynes med et indkøbskort med en chip, der registerer hvad og hvor meget man har handlet - med passende mulighed for at købe alle de fedende og usunde ting. Når man har brugt kvoten kan man simpelthen ikke købe mere - med tiden kan det hele konverteres til en chip i nakken.
Smart ikke? :jeanie:
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Gry »

Man tvangsindlægger anoretikere når de kommer under et vist antal kg. og hvis de ikke vil spise så bliver de tvangsfodret med sonde.

Det er meget drastisk når den kommer derud, men det er for at redde deres liv. Kvinden siger direkte "det kunne være sjovt at se om jeg kan komme op og veje et ton" så er man ikke rask i hovedet.

og nej det hjælper ikke at sulte nogen. man skal have forbrændingen op - og i mine øjne er det her præcis lige så destruktivt som anoretikere der er indlagt.

og meget undskyld - det kan godt være at hun siger hun fodre sine børn med sund mad, men begge drenge ser altså en smule småbuttede ud i mine øjne. De lever med en mor hvis mål er at prøve at veje et ton. De spiser 8 fulde indkøbsvogne pr. måned. Hun sidder i kørestol fordi hendes ben ikke kan bære hende i længere tid af gangen?

Come nu on...

kvinden er dybt forstyrret i hovedet, og hendes spisevaner vil langsomt men sikkert smitte af på hendes børn. Det er et kendt faktum at børn får samme spisevaner som deres forældre, om det så er spisevægring eller overspisning.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by aribeth »

jeg er ligeglad... det er dumt, men jeg gider ikke sidde og blive forarget!

Pålægschokolade skal være MØEK!
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by LoneR »

Bare gør nar, Aribeth - :graed: :graed: :graed: :graed: *snøft*

MøRk for satan!

Come on med hvad, Gry? Vi kan jo ikke forhindre kællingen i at æde sig ihjel - uanset om vi elles kunne blive enige om, at gide.

Jeg tror ikke hendes tilstand umiddelbart kan sammenlignes med anoretikere - men selvom man kunne, så er jeg stadig skidehamrende ligeglad med hende og hendes æderi!

Men hvis du synes "man" skal gribe ind overfor overspisning - hvornår skal man så det, synes du?
Ingen kan jo vide, hvornår man tager skade - det kan være ved 10 kgs overvægt, eller aldrig.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg kan ikke rigtig hidse mig op over det.

Jo, gu' er det dumt, men damen må jo være klar over, hvad fanden hun har gang i..

LYS!!
/SL
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Kæmper *for* at blive fed(?!)

Post by Gry »

Tjae når man er så overvægtig at ens børn skal hjælpe én rundt i kørestol og ens spisevaner går ud over ens børn, så synes jeg man er derhenne hvor man skal gribe ind. om ikke andet så for børnenes skyld. Det er en situation børnene ikke har mulighed for at vælge fra. Hun tager nogle store valg på sine børns vegne.

Det er ligesom med afvænning. Man kan ikke tvinge en almen narkoman på afvænning, men det kan man med folk der har børn.

og ja jeg tror også hun ved hvad hun gør på et plan. Præcis ligesom alkoholikeren ved hvad h*n gør når ved kommende åbner en ny flaske, eller narkomanen der sprøjter stof x ind i blodet. Men det er ikke dér deres fokus ligger. længere.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
Post Reply