så underhold mig dog!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

så underhold mig dog!!

Post by annetteB »

det er kedeligt at være syg. Og meningsløst at være syg, når man ellers havde to fridage i rap foran sig, som man kunne have brugt på alt muligt sjovt. Underhold mig.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: så underhold mig dog!!

Post by Frieser9460 »

Ha, jeg sidder også her og mangler underholdning. :lol: Jeg er ikke syg, men jeg gider ikke gå i seng endnu, og det er for sent at starte en film, når jeg skal op på arbejde i morgen... men Bo er gået i seng, så jeg kan ikke engang skrue op for musikken og give mig til at danse. Hvad skal jeg dog stille op med al den nervøse enerig??? :ehh:

Jeg kan selvfølgelig give mig til at tømme og fylde opvaskemaskine... :viben:

Hvad fejler du, Annette? Og rigtig god bedring, i øvrigt. :-)
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: så underhold mig dog!!

Post by annetteB »

det kunne du gøre ja - jeg HAR både tømt og fyldt opvaskeren. Og vaskemaskinen. Og sendt en af ungerne i Kiwi efter sodavand og slik.

Jeg flækkede en kindtand for fjorten dages tid siden: helt ned i roden. Den blev så hevet ud i torsdags, da der absolut ingen redning var for den. Og jeg har bare fået mere og mere ondt i kæben lige siden: lige fra hagespidsen til kæbeleddet og øret. Og jeg har hørlig puls og feber og lort. og det hele er så kuldefølsomt at jeg ikke kan gå udenfor en dør.
Så nu har jeg fået ækel penicillin og så går det forhåbentlig over.

Du kunne osse gøre køleskabet rent?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: så underhold mig dog!!

Post by Frieser9460 »

Av av for pokker da, Annette!! Det lyder ikke godt med den tand! :-o Godt, du har fået penicillin - så håber jeg, det kan få smerter, feber osv. til at forsvinde i en farlig fart.

Mit "problem" er, at hele huset blev gjort hovedrent i sidste uge, fordi jeg ikke kunne sidde stille, mens jeg ventede på, at min kommende hundehvalp skulle blive født... så det er begrænset, hvad der trænger nu! :lol:

Hm... jeg kunne selvfølgelig også give ovnen en tur mere med ovnrens og skrubbe?? Den kan altid bruge en ekstra rengøring. :hhansen:

Eller jeg kunne klø på noget af den whisky, vi hentede hos min far i går og hælde den i noget kaffe med noget ulækkert flødeskum og lidt puddersukker... meeen det er nok alligevel ikke så smart, når jeg nu skal på arbejde i morgen...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: så underhold mig dog!!

Post by annetteB »

en enkelt irish coffee har dog aldrig bevisligt skadet nogen, så gå du bare i gang!

Jeg burde vel gå i seng. Igen-igen. Har sovet hele dagen pånær to gange tyve minutter hvor jeg var oppe for at æde piller af forskellig observans, og så stod jeg op for at lave aftensmad kl 18, så man kan jo ikke påstå jeg har været overanstrengt.
Men jeg er stadig træt.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: så underhold mig dog!!

Post by Frieser9460 »

Irish Coffee is on!! :jeanie: Og det smager himmelsk! :jeanie:

Jeg BURDE også være træt, for jeg sov ad h..... til sidste nat, men sjovt nok føler jeg mig frisk som en havørn og slet ikke søvnig... men når denne her irske kaffe er skyllet ned, må jeg nu nok alligevel hellere se mig om efter min seng... hvis jeg skal kunne komme op af den igen klokken 5:30 i morgen tidlig. :linski:

Rigtig god bedring med tanden og kæben.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: så underhold mig dog!!

Post by annetteB »

mange tak. Faktisk synes jeg allerede det letter lidt nu i forhold til igår og i formiddags - men det kan selvfølgelig være fordi jeg er varmt påklædt og sidder opret.
men det ville være rart, om det var fordi det der penicillin begyndte at have en virkning.

Irish Coffee ER godt. Sov godt, når du kommer dertil.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: så underhold mig dog!!

Post by Frieser9460 »

Tak og i lige måde! :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Re: så underhold mig dog!!

Post by Line_Calano »

Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: så underhold mig dog!!

Post by udlandet »

Post Reply