Hvor mange går "man" i seng med?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Jeg tror de fleste har været sammen med...

0-5
1
3%
5-10
14
37%
10-15
11
29%
15-20
6
16%
20-25
2
5%
25-30
1
3%
30-35
2
5%
35-40
0
No votes
40-45
0
No votes
45-50
0
No votes
50+
1
3%
 
Total votes: 38

User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hvor mange går "man" i seng med?

Post by annetteB »

det er vel som med så meget andet? hvorfor skulle man ikke kunne fortryde at have haft (kedelig? træls?uinspireret?) sex med en eller anden lige så vel som man kan fortryde noget andet? Som fx at have spist ost sammen med gin og lemon?
(for dét var altså en erfaring jeg godt kunne have været foruden: at finde ud af nøjagtigt HVOR rædselsfuldt de to ting smager sammen! Føjda!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Hvor mange går "man" i seng med?

Post by aribeth »

men det er altid som om det er nærmest en katastrofe hvis man har haft sex og har fortrudt det... måske fordi det bliver gjort til noget ophøjet og særligt, det der sex...
Sex er bare skide sjovt og dejligt og godt ... bortset fra nogle gange hvor det er kedeligt. Men det er stadig bare sex... og ikke noget jeg gider spilde en fortrydelse på :hhansen:

Men jeg tror egentlig godt jeg forstår det, hvis man ser sex som noget "specielt"... og noget som involverer kærlighed...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Hvor mange går "man" i seng med?

Post by HHansen »

annetteB wrote:det er vel som med så meget andet? hvorfor skulle man ikke kunne fortryde at have haft (kedelig? træls?uinspireret?) sex med en eller anden lige så vel som man kan fortryde noget andet? Som fx at have spist ost sammen med gin og lemon?
(for dét var altså en erfaring jeg godt kunne have været foruden: at finde ud af nøjagtigt HVOR rædselsfuldt de to ting smager sammen! Føjda!)


Men FORTRYDER du virkelig at du spiste ost sammen med gin og lemon? ER det ikke mere sådan: OK, DÉT der behøver jeg så ikke at prøve igen??? -poogift

Ligefrem fortryde det - som "Bare jeg dog aldrig havde gjort det, for den rædsomme oplevelse vil hjemsøge mig resten af livet" - er det ikke lidt voldsomt for noget man har spist???

Og for sex?? Jeg kan ikke se det forfærdelige i at have haft kikset og kedelig sex? Og jeg gider da slet ikke fortyde det, det er bare en pind i regnskabet.. og så prøver jeg at lære af det.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hvor mange går "man" i seng med?

Post by 99E »

Som udgangspunkt synes jeg da altid det er trist hvis man har gjort et eller andet og så fortrudt det.
Især hvis det er noget, man ikke kan lave om på... -poogift

HHansen wrote:Iøvrigt forstår jeg ikke det med at gøre det til noget ophøjet og særligt som man skal "passe på" og ikke gøre med for mange..

aribeth wrote:Det der med at man skal gemme sin "blomst" til den rette... bull... det skal man da kun hvis man virkelig oprigtig mener og føler at det er det rigtige for en selv.

Tjah... Noget særligt?
Det er vel altid noget særligt, hvis det ikke er en "lukket klub".
Jeg synes også det er noget særligt at kysse med folk eller holde jul med dem eller at give dem et kram.

Og jeg tror det kommer an på, hvad man lægger i det.
Nej, sex er ikke noget fantastisk helligt og ophøjet - men for MIG er det noget med tillid og nærhed og den slags halløjsa. Også når det er med vaniljesmag.
Og dét er jeg ikke så god til at "dele ud til masserne"...

Det kan også tælles på en hånd hvem jeg sådan med nydelse og rarhed kan give et kram - og på 2 hænder hvem jeg kan "holde ud" at kramme med.
Det er simpelthen for tæt på og for anmasende og for... Klaustrofobisk.

smukke-ped wrote:Det behøver jo ikke være fordi man vil gemme det helligste og bla bla....det kan også være kræsenhed, dårlig udvalg af mænd osv.

Og smag og hvad der skal til for at man "har lyst" til nogen.
Jeg "bor" lidt vel meget i hovedet og ikke særligt meget i kroppen - jeg skal simpelthen synes, folk er blændende smarte og sjove, før jeg så meget som overvejer at tænke på om de er interessante at gå i seng med.

aribeth wrote:Hvis det er snakken om prævention og den slags... ja. så er det jo en anden sag... men jeg tror ikke der er nogen her der mener man skal lade være med at beskytte sig, hverken mod sexuelt overførte sygdomme eller for at undgå graviditet.

Jeg tror faktisk, du ville være overrasket over hvor mange ellers nogenlunde normale og velfungerende mennesker, der er sikre på at netop DE kan gennemskue om deres sengepartner er "sådan en" der er smittet med noget fælt... Og som derfor tænker "Hep, hey! Jeg spiser piller, ind med din diller!"...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Hvor mange går "man" i seng med?

Post by xtiny »

Nu virker piller ikke imod fladbukke- som jeg har haft (Fyren havde været på Grønland). Det var urimeligt pinligt. (og kløer ad H til!)
Eller fnat, som jeg fik da, jeg overnattede hos en veninde. Er du gal, min mor blev RASENDE, da hele familien skulle behandles.

Men jeg har heldigvis aldrig haft en rigtig kønssygdom. Guskelov. Det var endda dengang med AIDS.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Hvor mange går "man" i seng med?

Post by misssophie »

" dengang med Aids"...?
Misssophie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hvor mange går "man" i seng med?

Post by 99E »

xtiny wrote:Nu virker piller ikke imod fladbukke- som jeg har haft (Fyren havde været på Grønland).

I dag er det ikke fladlus, man skal passe på at få med hjem fra et arktisk eventyr - men gonorré og klamydia.

http://sermitsiaq.ag/node/64407 wrote:I 2006 var der i Grønland indberettet lidt over 800 tilfælde af gonorre. I 70 procent af tilfældene var det unge under 25 år, fremgår det af embedslægens årsrapport for 2006.

Forekomsten af klamydia er rekordhøjt i Grønland. I 2006 var der anmeldt 2.579 tilfælde af mod 2.713 i 2005. Det er ti gange så mange som i Danmark. Klamydia er en væsentlig årsag til graviditet udenfor livmoderen, til sterilitet og ufrivillig barnløshed.


Så nu vil man indføre et forsøg, hvor det skal være nemmere at blive testet - med urinprøvesæt, der kan udleveres på ungdomsuddannelserne:
[url]http://knr.gl/da/nyheder/pis-og-se-om-du-har-en-dårlig[/url]

Det skal hertil siges at al prævention - også gummi - er gratis og udleveres på sygehuset...
Så det er ikke fordi folk "ikke har råd" til det.

xtiny wrote:Det var endda dengang med AIDS.

Dengang???
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply