Plastikkirurgi

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Plastikkirurgi

Post by Godzilla »

HVIS jeg skulle ommøblere barmen (Anja påstår at jeg ikke har patter men en barm) ville jeg vælge at få mit eget fedt flyttet, istedet for at få fremmedlegemer sat ind. Kæresten min siger godt nok at fedt har det med at flytte "hjem" igen hvor det kom fra, men jeg mener at have hørt at det kan lade sig gøre at få det til at blive i babserne?

Om man kan lide sin krop som den er eller ej er vel lige så individuelt som alt muligt andet.

Ane: Det håber jeg at du kan videregive til dit barn. Det er så pokkers svært at slippe af med alle de "forkertheder" man kan blive påduttet i løbet af opvæksten. Jeg ville ønske at alle tænker som dig, for så bliver verden et meget bedre sted at være i fremtiden.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Plastikkirurgi

Post by CXEC »

Godzilla, jeg har hørt at der skal 3 flytninger til for at det bliver i barmen. Men om det er sandt ved jeg ikke.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Plastikkirurgi

Post by Kokjo »

Hvem har overhovedet sagt noget om Svinø ? Ja jeg bor på Svinø, og her er ikke et begrænset antal kvinder. Jeg tror faktisk der er flere kvinder end mænd.

Så hvordan ser jeres drømmebryster ud, hvis de kunne blive forvandlet ? Jeg kan godt lide det meget naturlige, hvor brystet er lidt tungt og har lidt hæng. Sådan var mine egne inden min krop forandrede sig.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Plastikkirurgi

Post by Godzilla »

Kokjo wrote:Så hvordan ser jeres drømmebryster ud, hvis de kunne blive forvandlet ? Jeg kan godt lide det meget naturlige, hvor brystet er lidt tungt og har lidt hæng. Sådan var mine egne inden min krop forandrede sig.


Så små som muligt. Mine er ïkke ret store men jeg ville gerne have dem mindre.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Plastikkirurgi

Post by Kokjo »

Jeg ser det overhovedet ikke som en flugt. Jeg foretrækker mit nuværende, og meget mere modne udseende, end det langt mere ungdommelige jeg havde for 10 år siden.
Mine bryster passer til en ældre krop end min, og derfor vil jeg gerne ændre det.

mindst 80 % af de fedtceller der flyttes til brystet forbliver der permanent hvis man ellers er vægtstabil.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Plastikkirurgi

Post by annetteB »

Så hvordan ser jeres drømmebryster ud, hvis de kunne blive forvandlet

Jeg vil ikke have dem forvandlet. Overhovedet. Ikke engang, hvis det kunne gøres overnight ved magi.
De er som de skal være.
:linski:

Jeg ser det overhovedet ikke som en flugt. Jeg foretrækker mit nuværende, og meget mere modne udseende, end det langt mere ungdommelige jeg havde for 10 år siden.

Det er jo ret heldigt, idet vi kun sjældent bliver yngre med tiden.
:linski:

Mine bryster passer til en ældre krop end min, og derfor vil jeg gerne ændre det.

Ovenstående er ikke umiddelbart en sætning der giver mening for mig - og slet ikke i lyset af dit indledende indlæg, hvor du bare ønsker dig STØRRE bryster fordi du ikke længere har en 95 H, men en 70-75 D/E, hvilket forholdsmæssigt er noget nær det samme.

Men enlighten me: hvilke bryster passer til en ældre krop end din?
Måske har jeg i virkeligheden nogle HELT forkerte bryster, men har bare været for ignorant til at opdage det?
:lea:

Og ældre end HVAD?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Plastikkirurgi

Post by Lena »

misssophie wrote:denne diskusion får mig altså til at tænke på noget Lotte Heise sagde engang for 15-20 år siden.

hun kunne siiiiimpelthen ikke forstå hvorfor folk fik plastikoperationer,- man kunne jo bare være glad for sin egen krop som den var...

jeg tænkte: "det er fandme let for en model at sige..."

kort sagt, jeg tror ikke at man nødvendigvis kan sætte sig ind i hvordan andre har det med sig selv og deres krop, og forstå de bevæggrunde de har...

dejligt for Anette hvis hun er glad for sig selv som hun er!
(ps. et brystløft er absolut heller ikke uden farer)

og dejligt for Kokjo hvis hun bliver glad for sine nye babsenutter!



Så prøv at se på Lotte Heise i dag........ Jeg håber hun stadig har den samme holdning. Ellers er det et hult udsagn!
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Plastikkirurgi

Post by Kokjo »

En ting er, ikke at være enig, men jeg synes der er lidt for meget skarphed for mig i denne debat. Jeg startede den selv, men det var ikke med ønsket om at det skulle handle om hvorvidt mænd var gode eller ej, eller om Svinø eller om sygelighed.

Det er ikke noget for mig, men fortsæt endelig.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Plastikkirurgi

Post by annetteB »

det er nok risikoen man løber ved at spørge på et forum som strigler om der "Er der nogen af jer der har erfaringer i vil dele ? Eller måske bare en mening ?"....for meninger plejer der at være mange af herinde. Og ofte velfunderede.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Plastikkirurgi

Post by BeritH »

Ane wrote:Man kan godt være glad for sin krop selvom man ikke er model - og selv om man ikke er perfekt.

Jeg har aldrig forstået at så mange kvinder er så utilfredse. Jeg synes det er virkelig trist, og jeg har tit tænkt at jeg håber jeg kan give mit barn/børn en grundlæggende tro på at de er ok som de er.


Selvfølgelig kan man være glad selvom man ikke er perfekt, og man bliver sjældent perfekt fordi man får lavet plastikkirurgi. Men derfor kan man da godt have et eller andet som man er skide træt af, og når teknologien nu findes, hvorfor så ikke bruge den?

Jeg ser heller ikke store forskel på at få rettet babser eller fedtdepoter og så eksempelvis få foretaget en gastric af en eller anden art for at blive slankere. Man kan da godt argumentere for at det er usundt at være overvægtig, men det er sjældent sundheden, der i virkeligheden får folk til at vælge operationen (selvom det ofte påstås), men snarere udsigten til at se bedre ud.

Som sagt kunne jeg sagtens finde på at få fjernet fedt, min datter har fået det gjort og er rigtig glad for resultatet. Tidligere viste hun sig ikke i badetøj fordi hun var ked af sin mave, men det gør hun glad og gerne nu. For hende har det virkelig givet en øget livskvalitet, og hun er og var bestemt ikke en pige uden selvtillid.

Jeg synes faktisk også det er lidt leltkøbt at insinuere, at folk der tyer til plastikoperationer generelt har et lavt selvværd. Der kan være masser af årsager til at tage det valg, og fordi man ikke selv vælger det, så behøver det nu ikke at være et dårligt valg.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply