Plastikkirurgi

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Plastikkirurgi

Post by misssophie »

denne diskusion får mig altså til at tænke på noget Lotte Heise sagde engang for 15-20 år siden.

hun kunne siiiiimpelthen ikke forstå hvorfor folk fik plastikoperationer,- man kunne jo bare være glad for sin egen krop som den var...

jeg tænkte: "det er fandme let for en model at sige..."

kort sagt, jeg tror ikke at man nødvendigvis kan sætte sig ind i hvordan andre har det med sig selv og deres krop, og forstå de bevæggrunde de har...

dejligt for Anette hvis hun er glad for sig selv som hun er!
(ps. et brystløft er absolut heller ikke uden farer)

og dejligt for Kokjo hvis hun bliver glad for sine nye babsenutter!
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Plastikkirurgi

Post by annetteB »

nej, brystløft er heller ikke uden risiko....men havde jeg nu haft lange flade babser med svamp under neden og alskens nederenhed på det fysiske området - så havde jeg måske nok overvejet at få dem syet om alligevel. Men det er jo en teoretisk diskussion, da jeg jo ikke ligefrem er plaget af nederenhed på babsefronten heller.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Plastikkirurgi

Post by aribeth »

ok Kokjo... du får det til at lyde som om din mand var glad for dig dengang du var fed og (tilsyneladende?!?!) grim...
Nu er du så blevet pænere og manden er stadig glad, men nu er han bange for at der kommer nogen og stjæler dig fordi du er blevet så lækker, synes I begge?
Jeg synes din mand burde stole lidt mere på at du elsker ham uanset hvem der kommer og bejler til dig nu hvor du er blevet en anden venus fra svinø! brystimplantater eller ej...

jeg ved godt det ikke er det tråden oprindelig handler om, og det er sikkert slet slet ikke sådan det er i virkeligheden, men det kommer altså til at lyde lidt sådan!

Men måske skal I slet ikke være bange nogen af jer, der findes også mænd derude (også lækre af slagsen endda!) som ikke bryder sig om brystimplantater. :hhansen:

som sagt før... gør hvad du synes... og lev med hvad andre mener om det!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Plastikkirurgi

Post by Kokjo »

I det mindste er han da ærlig, og modig, og det elsker jeg ham for.

Han synes der er rigeligt med bejlere omkring mig nu, og han ved med garanti at det bliver værre hvis jeg får endnu større kurver.
Han siger det med et smil og spørger bagefter med et glimt i øjet, hvor store jeg gerne vil have dem, og jeg kan se på ham at han fantaserer :lol:
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Plastikkirurgi

Post by aribeth »

det er ordentlige mænd vel altid? ærlige?
Det ser jeg mere som en selvfølge end som et stort aktiv :linski:

Så svinø er beboet af mænd der kan lide store babser? hvor mange kvinder bor I på svinø? Er det måske udvalget der er beegrænset :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Plastikkirurgi

Post by Ane »

Man kan godt være glad for sin krop selvom man ikke er model - og selv om man ikke er perfekt.

Jeg har aldrig forstået at så mange kvinder er så utilfredse. Jeg synes det er virkelig trist, og jeg har tit tænkt at jeg håber jeg kan give mit barn/børn en grundlæggende tro på at de er ok som de er.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Plastikkirurgi

Post by annetteB »

Man kan godt være glad for sin krop selvom man ikke er model - og selv om man ikke er perfekt.

Jeg har aldrig forstået at så mange kvinder er så utilfredse. Jeg synes det er virkelig trist, og jeg har tit tænkt at jeg håber jeg kan give mit barn/børn en grundlæggende tro på at de er ok som de er.


Amen to that one, Ane.
:respekt:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Plastikkirurgi

Post by aribeth »

:respekt: :respekt: ja! kæmpe amen til det Ane!
Raxacoricofallapatorius
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Plastikkirurgi

Post by Felis »

Kokjo wrote:Jeg indrømmer gerne at jeg er blevet meget fokuseret på mit udseende efter mit vægttab. Jeg synes selv jeg er smuk, og det er med lidt ærefrygt at jeg betragter mit eget spejlbillede. Jeg vil gerne, for min egen skyld, være endnu smukkere, det kan jeg nemlig rigtig godt lide at være. Det gør mig boblende glad.


Og der er så vist svaret på, hvorfor nogen vælger at forsøge købe sig til en pseudolykke i form af plasticpatter, fedtreduceringer, botoxødelæggende injektioner o.s.v. som de i deres narcissisme tror er ensbetydende med sand lykke.

At acceptere sig selv og være tilfreds med sig selv ligger ikke i, hvor meget man vælger at få shinet karosseriet op....det er kun en flugt.


Fattige og stakkels er de mennesker der bygger deres selvværd og livskvalitet på størrelsen af deres patter, efter min mening
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Plastikkirurgi

Post by CXEC »

Som kommentar til det Ane skriver kan jeg jo komme med dette citat:

Pretty, pretty please
Don't you ever, ever feel
Like you're less than
Fucking perfect

[....]

Pretty, pretty please
If you ever, ever feel
Like you're nothing
You're fucking perfect to me

-P!nk

Og årsagen til denne sang var netop det Ane skriver om.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply