Plastikkirurgi

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Plastikkirurgi

Post by Skjold (Tidl. SL) »

MBN wrote:..og var jeg ikke bange for narkosen ville jeg såmænd gerne have fjernet min totalt klamme mave med ødelagte muskler...

Ej, det ville da se dumt ud med sådan et hul.
/SL
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Plastikkirurgi

Post by JannieT »

Jeg synes, at små bryster er flotte :rat:
Alt er relativt
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Plastikkirurgi

Post by JannieT »

smukke-ped wrote:Jeg har selv tænkt mig at bruge en formue på mit smil, mine tænder fejler ikke noget, men jeg har sådan nogle hugtænder....det gider jeg ikke ha' mere....selv om jeg jævnligt hører at det er såååååå charmerende og bla bla.....så har jeg tit tænkt at jeg gerne vil prøve at have et smil uden hugtænder....


Det kan vel ikke koste ret meget at få dem rykket ud :lea:
Alt er relativt
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Plastikkirurgi

Post by Annemaja »

Ej, det ville da se dumt ud med sådan et hul.


:viben: :viben: :viben: :viben: :viben:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Plastikkirurgi

Post by FruTusse »

Tjaaaeehhh.......om folk vil have lavet plastikkirurgiske indgreb på deres krop eller ej, må jo sådan set være deres egen sag, og hvis Kokjo føler at hun bliver smukkere at se på med større bryster, så go for it.....
At dømme ud fra din avatar så synes jeg by the way at du har rigtig meget at være stolt af, for hold da op hvor er du en smuk og flot kvinde! :mikkel:
Men skal der større babs og nutte til for at du selv føler dig rigtig smuk og tilpas ved dig selv, ja så er det jo helt op til dig selv at beslutte. :linski:

Om der er fordele, ulemper eller risici forbundet med en brystforstørrende operation hverken kan eller vil jeg gøre mig klog på, og jeg synes at det lyder som om at Kokjo allerede har gjort sig disse overvejelser.

Selv kunne jeg aldrig drømme om noget sådant, men jeg er også godt tilfreds med hvordan Ham Deroppe(eller hvem der nu er den ansvarlige) har skabt min krop, og mit brystmål på 85B passer mig aldeles fint. Som rytter gad jeg denondehyleme heller ikke at have større patter til at flyve rundt om ørerne på mig! :linski:

Mit selvværd sidder ikke i mine bryster og er ej heller baseret på mit udseende alene, men jeg skal da ærligt tilstå at da min tidligere "husven" (som de kalder det på Holte'sk) med julelys i øjnene erklærede at jeg havde byens bedste bryster, så blev jeg da selvfølgelig glad - men kom vist også til at grine lidt ad bemærkningen. :lol:

Haha, og jeg gad nok vide om Lotte Heise i sin tid, da hun kom med sit udsagn, havde regnet med at blive så rynket som hun er i dag??
Men hun bærer det sgu' så med værdighed og et ton af selvværd, det må man lade hende! :mikkel:

Jeg er spændt på at høre hvad du lander ud med at gøre Kokjo, og uanset, så er det jo igen kun noget du kan gøre op med dig selv. :linski:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Plastikkirurgi

Post by Lone Beck »

Som udgangspunkt bringer det ikke mit pis i kog, hvis folk køber sig et par nye bryster.
Men det ER en operation, der skal til, og der ER risici forbundet med det. Derfor skal man selvfølgelig tænke sig godt om.

Hvis jeg skulle have ordnet barmen, ville jeg gerne have sådan én som Kokjo har - NU! :lol:

Hvis man bilder sig ind, at man først bliver rigtig tilfreds med tilværelsen og sig selv, når man har fået smidt de overflødige kilo, fikset brysterne....og måske også lige næsen...og ørerne...og så også bare lige...
Så bør man nok overveje at bruge sine penge på en god psykolog i stedet :ide:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Plastikkirurgi

Post by Annemaja »

Hvis man bilder sig ind, at man først bliver rigtig tilfreds med tilværelsen og sig selv, når man har fået smidt de overflødige kilo, fikset brysterne....og måske også lige næsen...og ørerne...og så også bare lige...
Så bør man nok overveje at bruge sine penge på en god psykolog i stedet


Eller en ny lille hesteprut :-) Det er altid et glad hit :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Plastikkirurgi

Post by Felis »

smukke-ped wrote:Jeg synes her stinker!!! Af at "man" ikke kan forstå hvorfor at en person ikke bare kan stille sig tilfreds med hun har!!!


Skal vi så ikke lade være med at bruge mascara...vi behøver heller ikke rede hår eller rense negle, for vi er da lækre nok som naturen har skabt os..... :peg:

Alle der i det daglige gør noget, bruger makeup, parfume, osv, gør sig jo mere attraktiv, end naturligt er.....hvorfor?? Vi vil være lækre???


Det stinker også lidt af jalouxi, kan kvinde ikke tåle at en anden kvinde er lækker og oser af sex og selvtilld??



Narh, det kan man sgu da ikke sammenligne.....nu synes jeg fa'enfiseme der er STOR forskel fra almindelig hygiejne, lidt maling og en trimmet manke...og så til at underkaste sig operative indgreb.
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Plastikkirurgi

Post by FruTusse »

MBN wrote:
Hvis man bilder sig ind, at man først bliver rigtig tilfreds med tilværelsen og sig selv, når man har fået smidt de overflødige kilo, fikset brysterne....og måske også lige næsen...og ørerne...og så også bare lige...
Så bør man nok overveje at bruge sine penge på en god psykolog i stedet


Eller en ny lille hesteprut :-) Det er altid et glad hit :-)

Eller den gamle hesteprut som sjovt nok har fået sin 3. ungdom!! :elsk:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Plastikkirurgi

Post by BeritH »

Lone Beck wrote:Hvis man bilder sig ind, at man først bliver rigtig tilfreds med tilværelsen og sig selv, når man har fået smidt de overflødige kilo, fikset brysterne....og måske også lige næsen...og ørerne...og så også bare lige...
Så bør man nok overveje at bruge sine penge på en god psykolog i stedet :ide:


Det er jeg enig i, men der er også forskel på at rette en enkelt ting og så blive opereret i et væk. Det sidste er det trods alt de færreste, der kaster sig ud i. Ligeledes er plastikkirurgi normalt heller ikke første valg, men nærmere sidste løsning.

For at vende tilbage til min datter, så tabte hun ikke sit fedt på maven på trods af at hun efter et vægttab på ca, 16 kg var endt med et BMI på ca. 22 trods en stor muskelmasse. Det forsvandt simpelthen ikke. Hun trænede 4-5 gange om ugen, uden at kunne slippe af med de sidste depoter og det træningsniveau havde hun holdt sig i ca. 1½ år. Kosten som udgangspunkt fornuftig, ellers taber man ikke 16 kg, uden at se afpillet ud. Altså valgte hun at få det fjernet operativt. Det er sgu ikke mangel på selvtillid, men nærmere en vilje til at ændre de ting man kan.

At jeg overvejer samme løsning, skyldes at jeg også har fedtdepoter på maven, som jeg ikke gider se på. Og hvis jeg vælger at tabe mere fedt end jeg har gjort i forvejen, så går det ud over mine bryster, og dem vil jeg sådan set heller ikke af med. Jeg kunne jo så vælge at påstå at jeg er helt tilfreds, men det ville være at lyve for mig selv. Og så kan jeg vælge at gøre noget operativt ved det, og det overvejer jeg så.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Post Reply