Plastikkirurgi

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Plastikkirurgi

Post by MinnaN »

Jeg har ikke så meget tid, men vil bare lige sige at jeg har det lige som Kokjo.
Dertil kommer at jeg har "mor"fold ved maven, som gør at jeg skal konsekvent op 1-2 buksestørrelser mere. Det skal væk.

Mine bryster/boobs blir større i det nye år. Jeg har vænnet mig til at at have store bryster og pt har jeg en 65-70 /G i Change. Men de er flade, uformelige og absolut ikke sexede i mine øjne. Massivt vægttab og 3 børn har sat sine spor.Jeg kan ikke have en corsage på, jeg kan ikke få en pæn kavalergang og jeg er pænt utilfreds med dem.

Så Kokjo, vi to tager hinanden i hånden og får lavet et ordentligt boobjob.
Deal?! :elsk:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Plastikkirurgi

Post by 99E »

smukke-ped wrote:Skal vi så ikke lade være med at bruge mascara...vi behøver heller ikke rede hår eller rense negle, for vi er da lækre nok som naturen har skabt os..... :peg:
Alle der i det daglige gør noget, bruger makeup, parfume, osv, gør sig jo mere attraktiv, end naturligt er.....hvorfor?? Vi vil være lækre???

Jeg må indrømme, jeg synes, der er pokker til forskel på at gå i bad og tage nogenlunde rent og helt tøj på - og så at blive lagt i narkose og blive skåret i.

Er der forskel på mascara og andet (åbentbart) hverdags-make up og en narkose med snitning?
Ja.
Der er væsentlig større risiko for grumme komplikationer ved narkose og snitning end ved brug af make up.
Det er trods alt de færreste, der stikker øjnene ud på sig selv med mascarabørsten eller får så voldsom en allergisk reaktion på deres whatever-det-nu-er, at de risikerer at dø af det.
Eller at de måske får sådan en slags permanente skader...

Hvad ved jeg - jeg er sikkert ikke kvalificeret til at udtale mig om make up... -poogift

Ane wrote:Men kokjos kommentar om ikke at kunne 'leve' med sin krop som hun har nu.. synes jeg er ret vild, og jeg får sku lidt ondt i maven når en smuk kvinde skriver sådan noget.

...Bare læs det der igen.
Og så lige en ekstra gang.
Det er klogt.

Under alle omstændigheder synes jeg, Kokjo skal tænke sig om en gang mere.
Og så een gang til.
Og så lige tage en snak med manden om det der bejler-issue.

Personligt har jeg ikke dét problem (sikkert pga. for små bryster, for grimt hår og for lidt make up) - men jeg ville overhovedet ikke bryde mig om at blive flirtet med af alle mulige - slet ikke sådan i selskab med Mikkel, eller hvis de vidste jeg havde sådan en Mikkel derhjemme.
Kedelig? Måske.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Plastikkirurgi

Post by annetteB »

Dét Ninie sagde.
Og Ane.
:peg:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Plastikkirurgi

Post by 99E »

Kokjo wrote:Så hvordan ser jeres drømmebryster ud, hvis de kunne blive forvandlet ? Jeg kan godt lide det meget naturlige, hvor brystet er lidt tungt og har lidt hæng. Sådan var mine egne inden min krop forandrede sig.

Jeg er for nyligt blevet belært om at man ikke kan regne med at den ene slags størrelser er det samme som den anden slags størrelser, og derfor aner jeg ikke hvad størrelse de er.
De er krympet efter vi flyttede herop og glemte at få vores daglige slik-og-kage-ration - og helt ærligt er de mere behagelige i størrelse Grønland/uden kagefyld.
De bevæger sig ikke så meget og fylder ikke så meget.

Jeg kigger ikke supermeget på bryster - men de skal ikke være særligt store ift. kroppen, før jeg synes der er rigeligt.

Det her:
Image
...er absolut maks. hvis ikke jeg skal få fniller og iklæde mig gaffatape...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Plastikkirurgi

Post by Felis »

Kokjo wrote:
Hvis i ikke allerede har jeres drømmebryster, hvordan skulle de i så fald se ud ?


I hvert fald ikke sådan her:

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1696431.ece


:wow: :wow:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Plastikkirurgi

Post by 99E »

Damn, det kan gå galt... :wow:
Hvordan sikrer man sig lige mod den slags? :ehh:
Jeg mener: Det der tror jeg ikke kan "rettes" - man kan jo ikke "tilbageoperere" hvis først der er føleforstyrrelser og sådan noget. :hva:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Plastikkirurgi

Post by Felis »

smukke-ped wrote:!


Det må virkelig være lort for den dame.


Ja og også for de mere end 50 andre der fik et andet udseende end de lige havde regnet med
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Plastikkirurgi

Post by Kokjo »

Nej ikke endnu, men lige pludselig..... :) Jeg har gang i flere ting lige nu, men pengene er på kontoen, så lige pludselig kaster jeg mig ind under en skalpel et sted.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
Deerhunter
Posts: 409
Joined: Sat 5. Sep 2009 21:09

Re: Plastikkirurgi

Post by Deerhunter »

Kokjo:
Hvad er små bryster? I forhold til Dolly Parton er alt småt, men ud fra dit avatarbillede er du velproportioneret. Dette skal forstås i positiv vendinger, da et billede kun gengiver den visuelle fraktion af mennesket bag.

Må jeg som mand give mit bidrag, da egen kropsopfattelse er tæt forbundet med seksualitet? Det er ikke brysternes størrelse der er afgørende, men helhedsindtrykket hvor brysternes størrelse kun spiller en mindre rolle, da andre faktorer som mimik, latter og ansigtetsudtryk spiller en langt større rolle. De ideale bryster markerer kun kønsforskellene.

Muligvis er jeg miljøskadet som fotograf, men faktorer som eksempelvis kvinders bevægelser, mimik eller vejrtrækning når de sover sammenholdt med graden af nærhed er langt vigtigere faktorer som ingen kirurgiske indgreb kan forbedre.

Nærhed er ikke kun ensbetydende med sex, men også i den dagligdags omgang med kvinder. Når kvinder lytter til hvad jeg siger er det ikke en indbydelse til sex selv om begge parter er klar over kønsforskellene. Når jeg som privatperson danser med andre kvinder og de trykker deres bryst mod mig, er det heller ikke en indbydelse til sex. Det er en tillidserklæring i nuet som jeg opfatter de nyder.

Skal vi endelig tale om brysters størrelse, er den ideelle størrelse dem der akkurat kan dækkes af en mandehånd, men det skal stadig ses som element i kønsforskellene. Ikke som den primære faktor. Bryster er stadig kun en sekundær faktor.

Desuden er det efter min opfattelse vigtigt at kvinders bryster bibeholdes som en privatsag. En overeksponering kan resultere i mænds dalende interesse i personen bag, fordi mænd opfatter bryster anderledes end kvinder og de er generelt mere blufærdige end bondagesnakken indikere. Kærestens bryster er ikke alle mands eje.

Små bryster - som udtryksmæssigt hovedsageligt anvendes af kvinder. Mænd har videre rammer - har desuden visse fordele foruden de kan dækkes af en mandehånd:

Små bryster ændre ikke facon efter en fødsel.
Små bryster er ikke til gene ved sportsudøvelse.
Små bryster supplere personligheden - de stjæler ikke opmærksomheden.

Skal jeg endelig give et råd, er det at du gennemtænker ikke bare indgrebet, men hele din livssituation inden du beslutter dig.
Jos ei viina, terva tai sauna auta, tauti on kuolemaksi.
Post Reply