Plastikkirurgi

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Plastikkirurgi

Post by Kokjo »

Jeg vil gerne have en brystforstørrende operation. Efter mit vægttab er der ikke meget tilbage, og jeg savner det. Jeg er gået fra en 95 H og ned til en 70-75 D/E (Change-størrelser)

Er der nogen af jer der har erfaringer i vil dele ? Eller måske bare en mening ?

Hvis i ikke allerede har jeres drømmebryster, hvordan skulle de i så fald se ud ?
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Plastikkirurgi

Post by mathea »

Jeg er simpelthen en kylling hvad sådan noget angår - det tog mig 3 år før jeg fik taget mig sammen til at få fikset mit ene øjenlåg ( familie svaghed - venstre øjenlåg udvikles til en sørøver klap) og bagefter var jeg skideglad for det. Ikke mindst for at kunne se ud af øjet igen :askepot:

Jeg har ikke overvejet bryster - min holdning er du skal gøre hvad der er rigtigt for dig - men find en virkelig god kirurg. Og så ville jeg personligt kigge på hvad der er kropsmæssigt passende.
Virkelig store boobies på en slank krop råber 'købe-patter' - og det er okay hvis man er cool med det.
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Plastikkirurgi

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg gad godt have en lille fræk og fast c-skål!
/SL
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Plastikkirurgi

Post by Kokjo »

Jeg skulle måske lige tilføje at jeg er små 180 cm med ret lange ben og arme og meget brede hofter. Min overkrop er klart mere bred end dyb, så selvom jeg stadig har en D/E så er det meget småt til mig :)

Jeg har spurgt mig selv hver dag i lang tid, om jeg kunne leve med mine bryster som de er nu, men hver gang har svaret været nej.

Det er en stor beslutning...
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Plastikkirurgi

Post by Ane »

Jeg har spurgt mig selv hver dag i lang tid, om jeg kunne leve med mine bryster som de er nu, men hver gang har svaret været nej.


ok - det synes jeg lyder sygt..

Jeg er sådan en hippie der ikke forstår hvorfor man skal se ud på en bestemt måde. Der kan være mange gode grunde til plasticoperationer, men plasticbryster.. fordi du ikke kan leve med din krop som den ser ud. Så synes jeg du grundlæggende har et helt andet problem.

og så må jeg indrømme at denne her artikel i sin tid fik mig op ad stolen: http://politiken.dk/videnskab/ECE187948 ... erationer/

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Plastikkirurgi

Post by CXEC »

Det handler om at man skal have det godt i sin krop og være glad for det syn der møder en i spejlet.


Se der er jeg HELT enig. Kokjo, jeg synes du skal kigge dig GODT for. Nogle vælger at tage til Polen for at få det gjort andre i Danmark. Bare lov mig at det er en dygtig "håndværker" du vælger. Og så ellers gør det du finder passende. Fortæl gerne om oplevelsen.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Plastikkirurgi

Post by BeritH »

Tja - hvis du vil have nye bryster, så køb et par. Jeg synes nu ikke det er det store problem. Hvis andre har et problem med det, så er det jo i bund og grund dem der har det og ikke dig.

Lad være med at tage til Polen, det er simpelthen for risikabelt og så meget billigere er det heller ikke.

Held og lykke med det :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Plastikkirurgi

Post by aribeth »

man skal gøre hvad man vil når det gælder kosmetiske operationer... især hvis man selv betaler og ikke forventer at samfundet skal punge ud... jeg kan stadig godt blive en smule sær over at min svigerinde fik et hals og hageløft, samt fjernelse af hængehud på maven betalt af det offentlige... det på maven kan jeg til nød forstå, hun havde MEGET og det var generende for hendes arbejde, men halsen...

Jeg personligt, vil ikke gøre det... selvom min mave da ikke er pæn ovenpå to graviditeter hvor jeg desværre har fået en del strækmærker fra den sidste, og mine bryster er lidt negerpatteagtige med brystvorter der hellere kigger ned i gulvet end de strutter mod himlen, jamen så er det jo sådan jeg ser ud... spørger JEG mig selv om jeg kan leve med det, så er svaret til mig selv, at selvfølgelig kan jeg det, det er ikke mit udseende der gør mit liv værd at leve!
I øvrigt ville jeg ikke turde lægge mig under kniven med mindre det var nødvendigt for helbreddet... og det er kosmetiske operationer jo trods alt sjældent...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Plastikkirurgi

Post by Kokjo »

Jeg skal ikke til Polen, det bliver enten i Danmark eller Sverige.

Jeg kunne godt være interesseret i den metode hvor man bliver fedtsuget og får sit eget fedt i brysterne, altså ikke noget fremmed i kroppen.
Jeg har også luret på den metode med et snit i armhulen og derefter saltvandsimplantater, så selve brystet ikke bliver skåret i, men det betyder bare temmelig store bryster, hvis de skal fyldes ud igen med pænt resultat.

Jeg betaler selv, jeg ville aldrig nogensinde blive godkendt til noget igennem det offentlige, heller ikke til nogle andre operationer, eftersom resten af min krop har klaret vægttabet utroligt godt, og derfor kunne det være fantastisk med en brystoperation.

Grunden til min overvægt igennem mange år, er ikke bare fordi jeg har ædt for meget, og jeg føler mig snydt for en del af min ungdom. Den er jeg så ved at udleve nu, og det er fedt.
Jeg kan sagtens forstå og respekterer jeres holdninger, men måske ville i se anderledes på det, hvis i var i en anden situation. Ville i vælge at få rekonstrueret et bryst, hvis det var blevet fjernet ?

Jeg indrømmer gerne at jeg er blevet meget fokuseret på mit udseende efter mit vægttab. Jeg synes selv jeg er smuk, og det er med lidt ærefrygt at jeg betragter mit eget spejlbillede. Jeg vil gerne, for min egen skyld, være endnu smukkere, det kan jeg nemlig rigtig godt lide at være. Det gør mig boblende glad.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Plastikkirurgi

Post by aribeth »

umiddelbart nej til rekonstruering af bryst...

hvis store bryster er lig med at være smuk for dig, så er det nok det du skal gøre hvis du virkelig brænder for det...

Jeg personligt synes de færreste plasticbryster er rigtig pæne... men der er nogle få som ser naturlige ud... trods alt...

men det er jo alt sammen en smagssag og hvad man finder smukt ...
Raxacoricofallapatorius
Post Reply