Nå!!!!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Nå!!!!!!

Post by Ane »

Det er altså heller ikke fordi jeg mener noget om MBNs relation til her G. Det var bare min erfaring. Når det virker for dem er det jo fint :linski:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Nå!!!!!!

Post by udlandet »

Jeg har köbt en del heste uden at "spörge" först. Har bare ringet hjem: Fix en box, vi er på vej hjem med en ny hest. Men jeg bliver eddikesur hvis han köber noget -poogift Men det hänger sammen med at han ikke ved en pind om hvordan ökonomien ser ud. Så han skal spörge, haha. Iövrigt er det lettest hvis der er en der bestemmer, det giver färre konflikter!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Nå!!!!!!

Post by misssophie »

bare i er enige om fordelingen, Udlandet!!! :hhansen: :hhansen: :hhansen:
Misssophie
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nå!!!!!!

Post by Annemaja »

Ha ha Udlandet :hhansen: Jeg kan huske dengang, jeg købte Daiquiri til mine unger, mens G sov til middag - vi skulle bare lige ud at gøre Mangos ( der desværre forlængst er død ) boks klar hor han boede kort fra vores bopæl - og kom hjem efter 1 times tid og bad ham køre med ud at hente vores nye hest... :hhansen: Det var før jeg fik trailer og trailerkort og alt sådan noget - så han måtte være chauffør, leje trailer og alt det der :-) Det var også sådan en redningsaktion - og hun kostede en hel del i dyrlægeregninger i starten ;-) Jeg har verdens sødeste mand :elsk: :elsk: :elsk:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Nå!!!!!!

Post by BeritH »

Ha ha - min eks var hurtigere til at beslutte sig for at købe en ny bil end en ny jakke, og så længe det ikke gik ud over vores daglige adgang til mad, så var jeg egentlig pænt ligeglad. Det ville han også have været, hvis jeg havde købt hest, mens vi var sammen.

Jeg er ikke til at alle beslutninger skal tages i plenum, det er simpelthen dræbende for ethvert initiativ. Så længe man er enige om tingene i store træk, så skal der sgu være rum og luft til at tage en hurtig beslutning.

Og når det er sagt - så stort tillykke May-Britt, han ser dejlig ud, den uldne skumfidus :jeanie:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Nå!!!!!!

Post by Annemaja »

Tak Berith :-)

Han er den kæreste fidus man kan opdrive... og han har helt glemt at livet er farligt :-) Meget godt egentligt efter mindre end 2 uger - sælger opgav kontakten til ham efter 8 mdr..... :-o :-o :-o Jeg er bare SÅ glad for at min intuition sagde JA til ham omgående....
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply