Afslappet? Det tror jeg nok lige *G*

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Afslappet? Det tror jeg nok lige *G*

Post by stardancer »

Bøllemis forstår virkelig at slappe af :hhansen:

Image
/Sofie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Afslappet? Det tror jeg nok lige *G*

Post by aribeth »

nååårhh!

Salatpizza?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Afslappet? Det tror jeg nok lige *G*

Post by stardancer »

:lol: Jeg fik en Roma: tomat, ost, kebab, løg og champignon, sønnike en børnepizza med tomat, ost og skinke og manden en salatpizza som den Ped beskriver :aribeth:

Og tak - Bøllemis er ret så søøød, bare se hvordan han altid putter hos mig :elsk:

Image
/Sofie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Afslappet? Det tror jeg nok lige *G*

Post by Frieser9460 »

Årh... den er da SØØØØØØD, den Bøllemis. :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Afslappet? Det tror jeg nok lige *G*

Post by stardancer »

Frieser9460 wrote:Årh... den er da SØØØØØØD, den Bøllemis. :elsk:


Ja, han er rigtig skøn :elsk: Kan helt klart anbefale en internatkat, vi hentede ham på Kattens Værn i Slagelse da han var 4,5 mdr gammel d. 27 august sidste år og aldrig har vi haft en SÅ kærlig og kontaktsøgende kat :elsk:
/Sofie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Afslappet? Det tror jeg nok lige *G*

Post by Frieser9460 »

Hihi... så prøv en hittekilling. :hhansen: Astrid er UMULIG at få lov til at være i fred for; selv når man rent faktisk gerne vil... :mur:

Og så er hun ekspert i diverse former for underholdning... som f.eks. i går morges, da hun havde væltet bøtten med hundekiks på gulvet til Basil... som selvfølgelig havde spist op til sidste krumme... :-o Puha, vi var heldige, det ikke resulterede i en gang dårlig mave... -poogift

Ja ja... livet bliver aldrig kedeligt sammen med Astrid... :lol: Og det værste er, at jeg vist nok selv har opfostret hende... :roed:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Afslappet? Det tror jeg nok lige *G*

Post by stardancer »

Frieser9460 wrote:Hihi... så prøv en hittekilling. :hhansen: Astrid er UMULIG at få lov til at være i fred for; selv når man rent faktisk gerne vil... :mur:

Og så er hun ekspert i diverse former for underholdning... som f.eks. i går morges, da hun havde væltet bøtten med hundekiks på gulvet til Basil... som selvfølgelig havde spist op til sidste krumme... :-o Puha, vi var heldige, det ikke resulterede i en gang dårlig mave... -poogift

Ja ja... livet bliver aldrig kedeligt sammen med Astrid... :lol: Og det værste er, at jeg vist nok selv har opfostret hende... :roed:


Tænk, det lyder fuldstændig som Bøllemis :hhansen: Han har også rigtig sat fut i tøserne, selv Ditte som fylder 9 om små 2 uger, fjanter rundt som aldrig før sammen med ham og ligner bestemt ikke en moden damekat :skoer:
/Sofie
Post Reply