ferie med børn?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: ferie med børn?

Post by Stimata Doamna »

Fast grund under fødderne (aka ikke telt), legepladser og vand kan jeg tilslutte med.

Hvornår overvejer I at skulle afsted? Så kunne vi da holde ferie hos jer, mens I er på ferie?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: ferie med børn?

Post by Lena »

Samsø, Samsø, Samsø, Samsø...............! Det lyder da total fedt.

Uden at kende Max så tror jeg at han er ligeglad med store forkromede forlystelsesparker, men finder glæde i de ting I finder på at gøre sammen......
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: ferie med børn?

Post by CXEC »

Altså der hvor vi plasker i vand er som sagt ved eget sommerhus i Småland, og så ude på den ene af vores øer! Det er desværre ikke noget som lejes ud, vi er rigeligt med mennesker der ønsker at være der oppe.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: ferie med børn?

Post by aribeth »

vi ved det ikke helt endnu Randi... måske en af de første uger i juni... eller først hen i august... men efter lidt snak igår fandt vi ud af at der er nogle uger hvor der er nogle møder og sådan noget... så vi skal lige have styr på kalenderen først...

Max er glad bare der sker et eller andet... :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: ferie med børn?

Post by Stimata Doamna »

Juni er for tidligt for os, hvorimod august ville passe helt fint.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: ferie med børn?

Post by MetteboDeluxe »

Hvis det brænder helt på kan vi godt passe dyr nogle dage :) Selvfølgelig hvis vi ikke selv er på Samsø til den tid :linski: Skøn beskrivelse Pia!
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: ferie med børn?

Post by 99E »

Jeg ved HAT om børneferier.
Jeg har aldrig været på ferie (som barn).

Men jeg har engang mødt sådan nogle børn, der var vandt til at ALTING handlede om at det skulle være :brok: BØRNEVENLIGT og BØRNEEGNET og BØRNEPERfuckingFEKT.
De er... Uudholdelige.

Vælg et eller andet, du og Keld gider.
Hvis Annette ikke lyver for meget om det, så er Milo underholdt ved at få mad og forældre.
Du siger selv, Max er glad bare der "sker noget" (jeg går ud fra, du mener "noget andet end hverdag").

Så tag dog på byferie?
Hamburg? Berlin? København, sådan set - Eksperimentariet er stadig fedt.

Men lad være med at træne ungerne til kun at kunne "holde børneferie".
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: ferie med børn?

Post by KatieKat »

Tag over til mig. Så tager vi Max med i bonbon-land.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: ferie med børn?

Post by aribeth »

nu snakker jeg om ferie med børn... og ikke børneferie Ninie :linski:

Det er rart nok at høre andre folks erfaringer i hvad der er rart når man har børn med... fx at det er nemmere at være i et sommerhus end et villatelt med barn og baby... især hvis vejret er nosset... og hvor der er ting at lave/spise/se på i en uge uanset vejret fx... så man ikke kommer til at kede sig røven ud af bukserne og bide hovedet af børnene fordi de keder sig lige så meget... :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: ferie med børn?

Post by udlandet »

Det der med at kede sig har ikke väret i mit liv heldigvis. Men vi har heller ikke "underholdt" vores unger. Vi har valgt etrukket de få camping pladser vi har väret på ud fra at der IKKE var underholdning og store legepladser. Ingen börn keder sig når de kan sidde ved kanten af en sö med en lille skovl og en spand. Ferie hotellerne har oftest väret uden pöl, så er der ikke så store problemer med at tage ungerne på tur :viben: De fleste ferier har väret på en lejr for gamle spejdere (Sct Georgsgilderne) Ungerne elsker det, eneste underholdning er den ungerne selv laver og en bål.
Post Reply