Og så er man til grin

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Og så er man til grin

Post by Anja »

Har det noget at gøre med den tråd om svindleren der døde? Er der en Inger på tærten? Jeg er forvirret.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Og så er man til grin

Post by udlandet »

Jeg mener da först at man er til grin når ens navn bliver brugt på denne måde: Man sätter en debat igang, får man ikke ret smutter man: Set ude i den store verden, man laver en Xtiny!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Og så er man til grin

Post by 99E »

aribeth wrote:for fanden... link... eller Xtiny, du må lige fortælle hvad det drejer sig om!

Yessir! Den slags popcorntråde er KUN sjove, hvis man kan grine med go gnægge i skjul...

udlandet wrote:Man sätter en debat igang, får man ikke ret smutter man: Set ude i den store verden, man laver en Xtiny!

Det kan vist ikke være fra "den store verden".
Det må være fra en eller anden lille, indelukket krog af verden.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Og så er man til grin

Post by xtiny »

Jeg kan ikke linke, da korrespondacen er Privatbeskeder! Dammit!
Hvad filan tror I?!
Siden har to personer været inde og kloge sig på den mere ubehagelige måde.
Men de er så kedelige, at jeg ikke vil nævne navne.

Beklager- jeg er heller ikke her- ret tit. Men jeg følger som regel op på mine skriverier.

Nå så det er Tærten. Mærkeligt de ikke har et liv!
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Og så er man til grin

Post by xtiny »

Ped: Get a life! -cookie Eller noget kage.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
hansi
Posts: 88
Joined: Sat 4. Feb 2012 20:01

Re: Og så er man til grin

Post by hansi »

Man undres jo en del.. når der skrives om et andet forum, som jo også er frit tilgængeligt og der brokkes over andre personer og det der skrives der.

Hvorfor dog ikke gå der ind og skrive dirkete til dem der omtales. Det ville da være det nemmeste. Så kunne det jo være, at du fik læst det hele korrekt og derved, fik lidt mere indsigt i hvad der er skrevet om dig.

Men OK ! det er jo også bare meget nemmere, at brokke sig et helt andet sted og så forlange at andre støtter op om ens klagesang.

Ps. jeg tror nu ped har et fint liv, men kage kan man da altid bruge.. især de sure citronmåner.
Post Reply