Jeg mangler

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Jeg mangler

Post by Tigerbaby »

En sengramme + lameller 140*200

Et klædeskab, det skal kunne skilles ad

En lille 4*4 reol + evt. en skænk af en art

En sofa, trepersoners i stof (der må gerne følge puff med)
Den må gerne ligne sådan nogle som dem her:
http://www.fredericia.com/show.asp?lang ... t=3&mid=36
http://www.stouby.com/idp44idd8.asp
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/produ ... /S09893963

Eftersom jeg er på dagpenge og skal flytte i denne uge, har jeg ikke særlig mange penge at gøre godt med, så mht. pris skal den helst være fattig-venlig.

Skal kunne hentes i Københavnsområdet eller på Lolland/Falster i løbet af ugen.

Derudover vil jeg gerne af med:

21" billedrørstv fra NAD - formentlig over 10 år gammelt, købte det selv brugt for 4 år siden. Lille hyletone men virker ellers fint. Gratis

Tvbord i lys træ fra IKEA, til billedrørstv, fin stand. Gratis

Sovesofa fra Ikea, http://www.ikea.com/dk/da/catalog/produ ... #/50198975 4 år gammel, forholdsvis pæn i betrækket, nogenlunde at sove på med ekstra topmadras, okay som sofa, lidt slap i fjedrene i sædet visse steder, højrevendt som på linket. Pris 500 eller højeste bud.

Et hav af ungdomsromaner, Victoria Holt o.lign. gives væk, der er rigtig mange af dem.

Alt ovenstående kan afhentes på Frederiksberg måneden ud, og ellers ryger det nok bare ud.
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Jeg mangler

Post by Tigerbaby »

Jeg kan faktisk også godt bruge en stor kommode og en støvsuger...
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Jeg mangler

Post by annetteB »

kan se på DBA, at der står en lamelbund i Brøndby til en hundredemand.og en del sengerammer i 140 bred i cirka samme økonomiske område.
:ide:

Jeg ved ikke hvordan det ser ud med reoler o.l. hos kirkens korshær osv på sjælland, men jeg fandt to ILVA-kirsebærfinersreoler for en hundredemand i sådan en møbelgenbrug, og et nuttet lille skab/kommode købte jeg lokalt gennem dba for samme imponerende sum.
Held og lykke - og god jagt.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Jeg mangler

Post by Tigerbaby »

Og et sofabord.
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Jeg mangler

Post by Tigerbaby »

Jeg synes ellers slet ikke jeg har kunne finde noget på DBA indenfor et nogenlunde fornuftigt geografisk område og prisleje. Hmm, jeg må kigge igen.

Jeg tror de fleste møbelgenbrusbikser herinde er forholdsvis dyre at købe i, men har faktisk ikke undersøgt det nærmere.

Tak, der er så mange ting jeg hele tiden kommer i tanke om, husker det ikke som lige så besværligt sidst jeg flyttede.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Jeg mangler

Post by Ane »

Der ligger to genbrugser i krydset mellem nordre/søndre fasanvej og Smallegade/Peter Bangsvej den med tøj ligger lige ud til krydset og lidt bagved ligger der en med møbler og mere tøj.. eller det gjorde der sidst jeg var på de kanter. De er ikke dyre.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Jeg mangler

Post by annetteB »

ja, det anede mig nok det med møbelgenbrugserne i KBH - men er der ikke noget med at der er en storskrald.dk side osse - der plejer at være en del ting i KBH området?

Jeg synes DBA er en guldgrube for folk i pengenød - må indrømme at jeg ELSKER DBA :hhansen:
(og må indrømme, at jeg er relativt skamløs når det kommer til at forhandle mig til levering af skidtet: har jo ikke bil mere - og det kniber altså at få 4 ABCstigereolsektioner med ialt 18 hylder bakset hjem i bussen! :viben: Heldigvis tilbød Den Rare Sælger at levere det hele for en fyrre kr, hvis jeg kunne vente til lørdag...og tro mig: dét kunne jeg!!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Jeg mangler

Post by Godzilla »

Jeg ved fra pålidelig kilde at det nærmest bugner af super gode ting rundt omkring i containerne på Frdb. Han har fundet en fin støvsuger, dyre lamper - helt nye, adskillige stereoanlæg, osv. osv. Jeg fandt 2 fine stole som jeg har nu.

Bare slut dig til de andre containerrotter og find ting helt gratis. :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Jeg mangler

Post by misssophie »

jeg kan tilslutte mig at storskrald.dk er et hit.

jeg har både hentet designerhøjttalere, stålemhætte, køkken og andre ting.

jeg plejer at give en flaske vin eller to, og folk er glade for at deres bliver brugt igen og ikke skal smides ud.
Misssophie
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Jeg mangler

Post by Anja »

Jeg har et sofabord på nørrebro.
Post Reply