Handicappede og ludere

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Skal 'det offentlige' hjælpe handicappede med at få sex?

Ja
9
38%
Nej
8
33%
Det ved jeg ikke
7
29%
 
Total votes: 24

User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Handicappede og ludere

Post by 99E »

aribeth wrote:det er også derfor jeg ikke mener man skal straffe den prostituerede, men derimod den der køber sex af den prostituerede...

Det dér argument tror jeg ikke holder en meter overhovedet.
Altså med at det ikke "går ud over" de prostituerede, hvis det bliver forbudt at KØBE ydelsen.

Jeg vil hellere gå den anden vej - hiv det frem i lyset, skaf ordentlige arbejdsvilkår og gør det muligt at organisere sig og lovligt at udleje lokaler til det.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Handicappede og ludere

Post by Annemaja »

Man kan dårligt tale om frivillighed når penge til narko er formålet med at være luder. Helt unge piger bliver prostituerede af den grund, og det er faneme sørgeligt. Men hvilke alternetiver de arme mennesker har kan jeg ikke gennemskue?


Jo den narkoramte unge kan som andre få kontanthjælp, et job, psykiaterhjælp og Metadon.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Handicappede og ludere

Post by MetteboDeluxe »

99E wrote:
aribeth wrote:det er også derfor jeg ikke mener man skal straffe den prostituerede, men derimod den der køber sex af den prostituerede...

Det dér argument tror jeg ikke holder en meter overhovedet.
Altså med at det ikke "går ud over" de prostituerede, hvis det bliver forbudt at KØBE ydelsen.

Jeg vil hellere gå den anden vej - hiv det frem i lyset, skaf ordentlige arbejdsvilkår og gør det muligt at organisere sig og lovligt at udleje lokaler til det.


Enig
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Handicappede og ludere

Post by aribeth »

Jeg tror ikke narkoluderen tænker så meget på ordentlige arbejdsvilkår og den slags.

Og det arbejdes der jo rent faktisk også på af mange.... det ER delvist ude i lyset... men så er der gråzonerne med misbrugere og så videre...

Men ud i lyset gør ikke jobbet mere ok/fedt... selvom nogle vil påstå at den lykkelige luder findes, sä er der bare rigtig mange der beviser og fortaller det modsatte. også dem der har arbejdet under "ordentlige forhold"
Raxacoricofallapatorius
Post Reply