Den skimlede Prinsesse

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Den skimlede Prinsesse

Post by HelleK »

er nu vendt hjem :elsk:

Hun har taget det hele så fint. Stod som en stenstøtte hele vejen hjem fra Tønder... en tur på ca 5 timer

Vel hjemme var man lige lidt i tvivl om, hvorvidt man turde gå på fliser...Det har de vist ik i Vestjylland...men det kunne fikses med en gulerod. Hun faldt pænt til ro i sin boks med det samme og at dømme efter boksene's tilstand lørdag, var hun den eneste som IKKE havde stormet rundt :linski:

lørdag fik hun bare lov at gå på fold og falde ned. I dag har vi så arrangeret sadel og trense og gået til ridning et kvarters tid med Tante Line, som lige skulle prøve inden hun skal undervise mig. Der er ikke så meget strøm på Prinsessen pt, så vi går langsomt frem. Men humøret var højt og man trængte vist lidt bevægelse :linski:

jeg fik taget et par enkelt billeder på folden.....det er svært at fotografere en hest med hendes sociale gen, som kommer stormende hen når hun ser mig, men lidt blev det da til

Image

Image

med tiden får vi nok taget lidt ridebilleder...lige nu har vi rigeligt andet at se til

jeg er meget tilpas med hende og tror vi har gjort et rigtig godt køb :askepot:
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Den skimlede Prinsesse

Post by Annemaja »

Åhr hvor ser hun dog super kær ud :-) Det gør jo så heller intet, at hun har elskefarven :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Den skimlede Prinsesse

Post by CXEC »

Tilmegetlykke med smukke princessen! Det skal nok blive godt! :elsk:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Den skimlede Prinsesse

Post by misssophie »

hvor dejligt at hun tager det i stiv arm.
det er altid frygteligt spændende at få en hest hjem, og se hvordan den tager det.

til lykke med smuksakken!
Misssophie
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Den skimlede Prinsesse

Post by Tigerbaby »

Hvor er hun en fin dame! Stort tillykke med hende.
Post Reply