godmorgen

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

godmorgen

Post by sinesmølf »

hvor er det dejligt at det begynder at være lyst om morgnen, jeg bliver så glad over den lille smule rødmen der er på himlen når vi køre om morgnen :jeanie: :jeanie: :jeanie: :jeanie: :jeanie: :jeanie: :jeanie:

de er så smukke de tidlige solopgange.

nu sidder jeg med et dejligt morgen måltid og laver mere praktik rapport. Iøvigt har jeg fået ros for at være blevet bedrer til at skrive af en jeg syntes er dygtig, det er dejigt. Jeg samler på komplimenter og ros :lol:
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: godmorgen

Post by CXEC »

Det ER dejligt med solskin! :elsk:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: godmorgen

Post by udlandet »

Jeg er så heldig at arbejde i Ystad, det betyder nogen helt fantastiske solopgange, de kan slet ikke beskrives :jeanie:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: godmorgen

Post by 99E »

Tjah, heroppe står solen jo lidt senere op - så jeg når stadig på arbejde inden solopgang (som i morgen er 8:22).
Men... Når jeg møder sent (eller i weekenden" - og morgensolen begynder at lyse fjeldet op - og rammer is-stykkerne i fjorden...

Forleden var det helt gråt og trist med skyer og ekstra gråhed.
Undtagen dér, hvor der var et lille hul i skydækket langt ude i fjorden - hul nok til at en skarp solstråle kunne tvinge sig igennem og ned på et spejlblankt isbjerg, der derfor lyste som et fyrtårn...

Og nu er storisen på vej...
Det glæder jeg mig til at se - is fra østkysten, der runder Kap Farvel og driver nordpå - og pakker sig i fjorden.
(Men jeg er ikke så sikker på, om jeg tør sejle i det...)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: godmorgen

Post by aribeth »

jeg synes solopgangen var lidt langsom i optrækket i dag...

jeg vil gerne have mit nemme barn tilbage... hvem har byttet ham der kun vågner en gang om natten ud med ham her der vågner hver anden time mindst og vil have mad!?!?

Store barn er nem... men 3 år lige om lidt... og LIDT for børnehavesmart hvis jeg skal sige min mening!
Man skulle tro han hed Rasmus Modsat...

Men nu proppede jeg den lille i barnevognen og sidder med en kop kaffe og benene oppe nu!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply