Kvalme-fotos

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Kvalme-fotos

Post by annetteB »

Jeg har faktisk et enkelt billede eller to af Barn Indsmurt I Kage....men det er ikke taget, fordi jeg synes børn er nuttede når de er dækket af grat. De er taget fordi stolthed og glæde ved At Kunne Spise SELV, simpelthen lyser ud af ungen. Og dét er faneme værd at forevige.
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Kvalme-fotos

Post by LoneR »

annetteB wrote:Jeg har faktisk et enkelt billede eller to af Barn Indsmurt I Kage....men det er ikke taget, fordi jeg synes børn er nuttede når de er dækket af grat. De er taget fordi stolthed og glæde ved At Kunne Spise SELV, simpelthen lyser ud af ungen. Og dét er faneme værd at forevige.
:linski:


Ja, selvfølgelig - men kunne man ikke lige tørre dem om mulen først?
Tar man så osse billeder af den første lort i potten - for det må da allermindst være ligeså vigtigt? Så har man jo fået kontrol over en kropsfunktion, og det er faktisk jo et større udviklingsskridt, end at kunne spise.
Jeg husker den stolthed som endnu større.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Kvalme-fotos

Post by annetteB »

naturligvis kunne jeg tørre ungen om munden først....og på fingrene og skifte ungens kageindsmurte tøj. Og få mig et opstillet nydelighedsbillede som kunne vises frem for ethvert fremmed menneske, osse de mest sippede. Eller jeg kunne få et spontant øjebliksbillede af et glad barn. Jeg har valgt det sidste og viser til gengæld ikke billedet til fremmede folk.

Muligvis har vi i vor familie et kedeligt forhold til lort, da jeg endnu har til.gode at opleve spontan jubel og glæde hos et barn, der har dumpet en bæ i tønden (potter er heller ikke noget vi har brugt) så der har aldrig været nogen åbenlys grund til at lave et kodak moment ud af dét.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Kvalme-fotos

Post by misssophie »

udsplattet mad i hovedet på en unge kan ikke give mig mere kvalme,- end en unge uden udsplattet mad... :-o

men jeg vil gerne være fri for at se på lort og lortebleer osv...
Misssophie
Post Reply