Kvalme-fotos

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Kvalme-fotos

Post by LoneR »

Nu vil jeg fandme vide om det er mig der er skide sær, eller hva´!
Jeg sidder lige og holder frokostpause, med en rullepølsemad med sennep og kigger lidt rundt på fora.
Pludselig dukker et billede op af en unge med mad om munden - og inden jeg når at komme væk, kan jeg bare mærke at jeg nærmest får kvalme, mister appetitten og bare må se til siden, mens jeg desperat scroller ned.
Og så er det ikke engang løgn - jeg synes det er SÅ ENORMT ulækkert med unger med mad om munden, og jeg fatter bare ikke, at folk viser den slags billeder.
Jeg synes også det er ulækkert, at spise sammen med folk der smasker og spiser med åben mund - til gengæld kan jeg sagtens udholde at spise sammen med små ulækre unger, bare jeg får lov at tørre dem om munden -
Men synes forældre, at det er sødt, sjovt, dejligt, eller hvad fanden? Hvorfor viser man den slags billeder?
Det er da skide klamt at se på!

Jeg tror jeg har fået tyranniseret min datter til at lade være med at vise den slags billeder - måske.
Jeg har ihvertfald fået lov at sidde kampklar med køkkenrulle, som barnebarnet bliver mulet med under spisning.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kvalme-fotos

Post by HHansen »

LoneR wrote:Nu vil jeg fandme vide om det er mig der er skide sær, eller hva´!


Ja du er sær!

Eller også er jeg, der er ihvertfald meget meget langt mellem billeder der kan give mig kvalme.. Jo jeg så engang en video af en kvinde der sked en mand i munden.. DÉT gav kvalme! :opkast:

Men ting der involverer mad kan ikke gøre mig utilpas. Heller ikke selvom børn (eller voksne) er smurt ind i det.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Kvalme-fotos

Post by LoneR »

Men jeg forstår bare ikke ideen?
Er det sødt, at vise børn med mad om munden? Er man stolt over, at de kan smøre sig ind i mad? At de har en fordøjelse? Mund? At de kan spise?? Ser gennemsavlede madrester søde ud????
Eller hvad!!!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Kvalme-fotos

Post by Anja »

Ja det ser sødt ud :hhansen:

Jeg får tilgengæld fnidder af folk der tørrer deres afkom om munden konstant :lea:

Eller panisk vasker deres hænder hver gang de har rørt ved noget fremmed :nejtak:

Eller mener at unger skal være rene og pæne når de bliver hentet i institutionen :fy:

Jeg kan faktisk godt lide beskidte, trætte og glade børn... også når de har mad om munden :hhansen:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Kvalme-fotos

Post by Godzilla »

Jeg har et billede af migselv med lakrids smurt ud i det halve af ansigtet. Min far var fotoentusiast og har åbenbart fundet mig enormt morsom med sort skæg, for han har da hentet kameraet og taget et billede. Jeg sidder helt stiv på en stol, så jeg er sikkert blevet sat til fotografering.

Så, ja, nogen mennesker synes det er sødt og sjovt.

Personligt er totalt ligeglad med de billeder. Ungerne er som regel søde med og uden mad i fjæset.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kvalme-fotos

Post by HHansen »

smukke-ped wrote:Hvorfor ser du sådan noget HHHHHansen?


Det gør jeg heller ikke - hvis jeg kan blive fri.. Men en kollega hev mig og en anden hen og sagde bare "prøv lige at se det her!" Uden advarsel!

Det var i 1999 - allerede dengang var der meget slam på nettet!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Kvalme-fotos

Post by LoneR »

jamen jeg hader også folk, der hader folk, der hader billeder af børn med mad om munden!!!! :jeanie:
I er bare spoleret - I tror, at man skal kunne lide alt ved børn,. osse det klamme - I er bare for hæmmede til at indrømme det :lea: :lea: -poogift

Nå!!!!! :fy: :fy:
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Kvalme-fotos

Post by BeritH »

Jeg forstår dig godt Lone. Jeg synes også det er klamt.

Og jeg kan SLET ikke klare at spise sammen med et barn, der savler madrester ned i sit glas, så det flyder rundt i mælk eller andre drikkevarer. Så er det lige før jeg kaster op.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Kvalme-fotos

Post by HHansen »

BeritH wrote:Og jeg kan SLET ikke klare at spise sammen med et barn, der savler madrester ned i sit glas, så det flyder rundt i mælk eller andre drikkevarer. Så er det lige før jeg kaster op.


Det aller allerværste er når forældrene så drikker af det der glas :opkast:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Kvalme-fotos

Post by aribeth »

Det klammeste er dog når forældrene spytter på en klud som de så tørrer barnet af i!

Jo tak da... vask mig lige i spyt!!

Jeg ved ikke med sådan nogle billeder... jeg synes ikke de er lækre, dog har jeg taget et billede af Max den anden dag med chokolademousse OVERALT nærmest... men jeg har dog ikke lagt det på nettet... endnu :ondgrin:

Men det generer mig egentlig mest hvis barnet heller ikke er for kønt... eller egentlig bare hvis det er andre børn end mine egne :hhansen:
Raxacoricofallapatorius
Post Reply