Presset til abort- Det monopol noget.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Presset til abort- Det monopol noget.

Post by aribeth »

få en abort!

Drop begge mænd

Visk tavlen ren og kom videre!
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Presset til abort- Det monopol noget.

Post by LoneR »

Jeg kunne godt tænke mig, om vi kunne markere, om nogle af trådene kunne forventes at få et svar fra spørgeren - eller om de alle er opfundet.
Der må gerne komme nogle input, sådan midt i - i denne tråd fx her, så man havde lidt ekstra at tage stilling til.
Den der har oprettet tråden kunne måske runde af og samle op.

Det er sgu en helt sokratisk øvelse i problemtænkning - det er meget sjovt.
Selvom jeg mere bestræber mig på, at være ærlig, fremfor noget andet. Jeg er faktisk sådan generelt træt af, at folk altid bare stryger hinanden med hårene - de her tråde kan måske befordre mere ærlig sagt på en pænere måde.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Presset til abort- Det monopol noget.

Post by aribeth »

det tror jeg du har ret i Lone...

Jeg sidder også lige og tænker over hvordan vi kan få en eller anden form for afrundelse på problemerne... og jeg tænker faktisk at det er trådstarterens opgave at "digte" eller fortælle hvad der blev løsningen på problemet, hvad man valgte at gøre!
Ligesom de følger op på visse spørgsmål i radioprogrammet, så kan vi også gøre det her!

Jeg kan mærke at jeg faktisk svarer mere "frit" i de her tråde... man er ikke farvet af hvem det er der skriver... indrømmet, jeg har altid troet at jeg ikke var det, men jeg kan mærke at det nok ikke helt er tilfældet alligevel!! Det er da meget godt at opdage, så kan jeg forsøge at arbejde på det!
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Presset til abort- Det monopol noget.

Post by LoneR »

Ja, det gør jeg også - svarer mere frit, det er ret spændende.

Kan du ikke opfinde en slags regel om, at der skal afrundes, samles op osv - selvom man selvfølgelig godt man svare igen, hvis man synes.
faktisk ville jeg gerne vide, hvilke af dem, der er fra "rigtige" mennesker, selvom problemet godt kan være lidt opdigtet.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Presset til abort- Det monopol noget.

Post by aribeth »

jeg synes man må selv om om man vil "afsløre" om det er rigtig ægte sket... det kan man jo gøre først i indlægget hvis man vil... jeg tror ikke det ændrer noget for mig.

Jeg håber lidt på at folk vil bruge fantasi nok til at få afrundet problemstillingen efter lidt tid. Det synes jeg man skal!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Presset til abort- Det monopol noget.

Post by annetteB »

faktisk synes jeg, at hvis man er et voksent velbegavet menneske, som reelt ønsker sig et barn og man ved tilfældets (og en mands) mellemkomst bliver gravid.....så skal man sgu tage og få dét der barn.
Og hvis man har fået det med en nederen mand, så er jeg et nederen nok menneske til bare at få barnet og så holde min kæft om hvem faderen er samt betale gildet selv, bare for at slippe for at hænge på endnu en idiot i årevis....det lyder jo heller ikke til, at ham der eks/manden er for heldig. I hvertfald vil han jo tilsyneladende både skide, slå på tromme OG bruge potten som hat. Ellers var den skilsmisse vel for længst overstået både på det formelle og det intime område?

At man efter første barns fødsels fik angstanfald er jo ingen garanti for, at man får det igen. Og er forholdene LIGE NU ikke helt helt 100% optimale - så er det jo skidegodt at der er 9 måneders leveringstid på sådan et barn - for så kan et voksent, velbegavet menneske sørme nå at ændre på rigtig rigtig mange forhold i løbet af ni måneder.

Ovenstående er naturligvis skrevet med det forbehold at spørgejørgen ER et voksent såvel som velbegavet menneske.
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply