Dilemma

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
SpørgeJørgen
Posts: 45
Joined: Tue 14. Feb 2012 18:08

Dilemma

Post by SpørgeJørgen »

Min kæreste og jeg er fornyeligt gået fra hinanden, efter at have været sammen i over 2 år.

Da vi startede vores forhold, var min ekskæreste allerede i et forhold, men det fortalte han ikke. Da jeg fandt ud af det, ville jeg ikke have noget med ham at gøre, før han havde afsluttet det forhold, han var i. Det gjorde han. Men han fortalte ikke sin ekskæreste, at vi havde fundet sammen, og at vi havde været sammen, imens de havde været sammen, hvilket jeg fandt dybt forkert. Jeg sagde flere gange til ham, at jeg ville fortælle hende det, fordi jeg mente, at hun havde ret til at vide det. Men han sagde til mig, at hvis jeg gjorde det, ville han gå fra mig, så jeg gjorde det ikke.

Mit problem er, at jeg stadig mener, at hun har ret til at kende sandheden, men mit dilemma er, om jeg skal fortælle hende det nu, når jeg ikke turde dengang. Hvad mener I?
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Dilemma

Post by Dorte Hansen »

Hvad skulle grunden være til at hun skal have det at vide????

At du kan klaske din ekskæreste én over næsen fordi i ikke er sammen mere????

Jeg kan virkelig ikke se hvorfor du skulle fortælle hende noget, for det eneste du får ud af det, er at såre hende, og hvorfor skulle du gøre det?
Nu med køter-bande!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Dilemma

Post by Anja »

Jeg kan slet ikke forstå det er et dilemma, du skal slet ikke blande dig i hans sager.

Som Dorthe skriver, har du brug for hævn?

Du kommer til at stå som sorteper og sikkert også utroværdig, i er jo ikke sammen længere.
Post Reply