Når du får gæster?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Når du får gæster?

Post by 99E »

Gæster?
Det får vi ikke så tit.
Det er med vilje...
Jeg har som regel fået rigeligt af Andre Mennesker, når først arbejdsdagen er slut.

NÅR det sker - planlagt eller ej - bliver de fodret.
Uventede gæster bliver fodret LIDT.
Ventede gæster bliver som regel fodret grundigt.

Musik: Det er der måske...
TV: Ikke så meget - medmindre det er fordi der er nogen, der gerne vil se et eller andet... Men som regel ikke.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Alleycat
Posts: 117
Joined: Thu 7. Aug 2008 14:19

Re: Når du får gæster?

Post by Alleycat »

Ja, uventede gæster får tilbudt at spise med, og inviterede gæster så er der købt ind efter det.

Ingen TV i stue eller køkken tændt. Uanset om det er uventede gæster eller inviterede.

Vi sad faktisk en dag, min mand og jeg og talte om det der med gæster og fald-bare-ind gæster....
- vi er sociale osv. nok, men da vi boede i hus bare 15 min. kørsel væk, havde vi gæster 4 ud af 7 dage ugentligt, nogengange flere på en dag. Men nu hvor vi bor på gård med dyr så er kan der gå 14 dage imellem. Vi har da boet på gården nu på 7. år, men nu skal vi altid liiiige et eller andet, fodre eller lukke ind, eller lufte hunde, rep. et eller andet, osv.
Vi tror at de gæster der før kom syntes at de kom til ulejlighed nu?
De bedste hilsener
Tina

Med datter, 3 heste, 2 hunde og 5 katte
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Når du får gæster?

Post by misssophie »

hold da op, det var godt nok mange gæster!

vi har måske indbudte gæster hver 6-8 uge...

(hvis vi ikke indregner familie og "inventar")
Misssophie
User avatar
Alleycat
Posts: 117
Joined: Thu 7. Aug 2008 14:19

Re: Når du får gæster?

Post by Alleycat »

:hhansen: Ja det var dengang... Det positive er så, det sparer vi så i dag på kaffe-udgifter :heidio:
De bedste hilsener
Tina

Med datter, 3 heste, 2 hunde og 5 katte
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Når du får gæster?

Post by Anja »

Det er godt nok yderst sjældent at jeg ikke har en eller flere gæster i løbet af en dag, jeg har simpelthen ikke tid til at underholde dem 100% de ved hvor kaffen er, de ved hvor køleskabet er og de ved hvor underholdningen er hvis jeg lige har andre ting at lave når de kommer.

Jeg har sgu også gæster når jeg ikke er hjemme, det er altid spændende at åbne døren.
Post Reply