Out-regler, udklasning.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Hestepigen
Posts: 5
Joined: Sun 22. Aug 2010 17:25

Out-regler, udklasning.

Post by Hestepigen »

Out-regler, udklasning.
Hejsa, jeg har et spørgsmål :-)
Hvad er de eksakte regler mht udklasning, hvis man udklasses og er tilmeldt klassen til et efterfølgende stævne?
Jeg har ikke kunnet finde noget om det på drf´s hjemmeside, andre der kan?

Det jeg har kunnet læse mig frem til rundt omkring på nettet, er at den normale procedure er, at man må starte klassen såfremt man har tilmeldt sig før man blev udklasset og såfremt man tilmeldte sig indenfor den almindelige tilmeldingsfrist (altså ikke efteranmeldelse), - kan man regne med at dette er gældende regel? – det drejer sig om D – stævner (dressur).
:-)
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Out-regler, udklasning.

Post by MetteboDeluxe »

Vel ikke nødvendigvis små, men D-stævner er klubstævner ja.

Hvis man bliver udklasset, kan vel lige så godt rykke op i de næste klasser? Altså melde om til næste stævne?
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Out-regler, udklasning.

Post by Ane »

Det jeg har kunnet læse mig frem til rundt omkring på nettet, er at den normale procedure er, at man må starte klassen såfremt man har tilmeldt sig før man blev udklasset og såfremt man tilmeldte sig indenfor den almindelige tilmeldingsfrist (altså ikke efteranmeldelse), - kan man regne med at dette er gældende regel? – det drejer sig om D – stævner (dressur).


Det er også det jeg kan læse mig frem til. Men hvis du er i tvivl så kontakt klubben du skal starte i.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Hestepigen
Posts: 5
Joined: Sun 22. Aug 2010 17:25

Re: Out-regler, udklasning.

Post by Hestepigen »

Tak for jeres svar, det var en god idé at spørge klubben, det vil jeg gøre :-)
Estelle
Posts: 71
Joined: Thu 20. Aug 2009 11:38

Re: Out-regler, udklasning.

Post by Estelle »

Hestepigen wrote:Tak for jeres svar, det var en god idé at spørge klubben, det vil jeg gøre :-)


Når du så har fået svar, gider du så ikke også skrive det herinde, for jeg er også totalt lost i de der regler :ehh:
/Estelle
Hestepigen
Posts: 5
Joined: Sun 22. Aug 2010 17:25

Re: Out-regler, udklasning.

Post by Hestepigen »

Jo selvfølgelig, jeg har nu fået svar, og reglen fra dansk rideforbund er, at man skal være startberettiget på anmeldelsestidspunktet, - dvs. man må godt starte det man er tilmeldt, uanset man fx bliver udklasset i tiden imellem anmeldelsen og stævnets afholdelse :-)
Post Reply