nå, men så velkommen da!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: nå, men så velkommen da!

Post by Pernille B »

Ja jeg har jo længe haft en bruger herinde, bare ikke været så aktiv, men det ser det ud til at situationen ændres nu :lea:

Så også velkommen til mig :hhansen:
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: nå, men så velkommen da!

Post by aribeth »

velkommen til endnu en gammel strigle!
Raxacoricofallapatorius
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Okay Stinemull

Post by Illum »

Der er modstridende svar ang. fedtlevet, nogle siger du må , spise det i små mængder..så nyd det nu, gisp tænk hvis det en af de ting du ikke kan li´
User avatar
Alleycat
Posts: 117
Joined: Thu 7. Aug 2008 14:19

Re: nå, men så velkommen da!

Post by Alleycat »

:jeanie: .... og I er her... husk at man skal installere et eller andet Google Chrome for at se billederne herinde
De bedste hilsener
Tina

Med datter, 3 heste, 2 hunde og 5 katte
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Conehead

Post by HHansen »

stinemull wrote:
Illum wrote::-)

Nej det må du ikke..Men du kan jo tjekke, jeg har jo klaret at undgå det du er nu, så ved ikke 100% det hele.


Øv, så må jeg jo finde på noget andet og proppe i munden.

Jeg krydser altså benene som jeg vil, men jeg har jo også skævt og låst bækken i forvejen, så en løsning ville bare være dejligt.


Jeg er så lykkelig for at jeg fik mine børn inden det blev forbudt at spise alt muligt... :hhansen:
Selvom jeg nu godt kan undvære foie gras - det er for fedt og blødt for mig.

Men seriøst så synes jeg der er rigtig meget der advares mod nu: bløde oste.. røde bøffer.. sushi.. skaldyr - det ville være lange 9 måneder for mig uden ost og røde bøffer - og rødvin. Godt jeg ikke skal have flere børn.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Skingur
Posts: 27
Joined: Mon 7. Jul 2008 19:16

Re: nå, men så velkommen da!

Post by Skingur »

Alleycat wrote::jeanie: .... og I er her... husk at man skal installere et eller andet Google Chrome for at se billederne herinde


thanks for telling me now (efter at have spurgt hundredesytten mennesker om hvorfor jeg ikke ku!!)
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Okay Stinemull

Post by stinemull »

Illum wrote:Der er modstridende svar ang. fedtlevet, nogle siger du må , spise det i små mængder..så nyd det nu, gisp tænk hvis det en af de ting du ikke kan li´


Åggg gud ja, det ville være skrækkeligt. Hvad mon der menes med små mængder? Jeg havde ikke tænkt mig at æde et kilo.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Ikke mere end du

Post by Illum »

Kan få i en forret :-)
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Conehead

Post by stinemull »

HHansen wrote:
Jeg er så lykkelig for at jeg fik mine børn inden det blev forbudt at spise alt muligt... :hhansen:
Selvom jeg nu godt kan undvære foie gras - det er for fedt og blødt for mig.

Men seriøst så synes jeg der er rigtig meget der advares mod nu: bløde oste.. røde bøffer.. sushi.. skaldyr - det ville være lange 9 måneder for mig uden ost og røde bøffer - og rødvin. Godt jeg ikke skal have flere børn.


Jeg er glad for at jeg ikke har læst om alt det jeg ikke må. Jeg spiser altså det jeg kan lide, men tænker da over ikke kun at æde chips og drikke cocio.
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: nå, men så velkommen da!

Post by Pernille B »

Af hvad skal man installere???

Foir jeg har da tænkt mig at bombardere jer med billeder af mine imponerende smukke drenge :jeanie:
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
Post Reply