Morgenmad!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Morgenmad!

Post by aribeth »

det er lige før jeg har bedre chancer end dig Mette!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Skingur
Posts: 27
Joined: Mon 7. Jul 2008 19:16

Re: Morgenmad!

Post by Skingur »

jeg vil godt dele mette - udover hårbørsten står der også en kaffekop, en mini-mus (computermus altså) og et lille rødt youghurtbæger.... hvad vil du helst have? Jeg har lagt beslag på hårbørsten. Det er sådan een der niver, så jeg tænker den er god at blatte zombier med....
silita
Posts: 8
Joined: Wed 21. Mar 2012 12:01

Re: Morgenmad!

Post by silita »

Pyh for en underlig morgenmad.
Morgenmad skal heslt ikke være for meget mad agtigt og det må ikke lugte af noget som helst.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Morgenmad!

Post by stinemull »

Min morgenmad er en skål jordbæryoghurt fra Thise og et glad æblejuice. Mit redskab er en ske og det er nu ikke så ringe enda, jeg har engang skåret en pizza med en plastikske så en zoombie skulle være en smal sag.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Morgenmad!

Post by BeritH »

Aribeth det er sgu da ligegyldigt om det er til morgenmad eller andet. Muslinger og avocado er generelt fuldstændigt uspiseligt (dog med den undtagelse at avocado kan laves til guacamole) :opkast:
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Replica
Posts: 275
Joined: Sun 18. May 2008 21:06

Re: Morgenmad!

Post by Replica »

Jeg har en tung stol med jernben! Så zombier kom bare an!

Jeg elsker at spise kød om morgenen..

I morges fik jeg dog bare havrefras og havregryn med mælk på.. Og selvfølgelig KAFFE!!!!!!!

En eller anden stik mig en kold pizza... eller et kyllingelår! eller rester fra juleaften ;) MÅMS
ImageImage
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Morgenmad!

Post by aribeth »

:hhansen: Berit!! mmmh guacamole...


ja sådan en gang julemiddagsrester til morgenmad! mumse!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Skingur
Posts: 27
Joined: Mon 7. Jul 2008 19:16

Re: Morgenmad!

Post by Skingur »

aribeth wrote::hhansen: Berit!! mmmh guacamole...


ja sådan en gang julemiddagsrester til morgenmad! mumse!



oh yeah, jeg tilslutter mig!! Sådan et koldt gåseskrog er bare det bedste. Man burde æde gås noget oftere egentlig.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Morgenmad!

Post by 99E »

Morgenmad:
Hvis jeg har været vågen i længere tid end det tager at vakle ind og ud af bad og ind i noget tøj - så skal det helst være MAD.
Stik mig bare den pizza, andesteg, lasagne, pastagryde, bøf, leverpostejsmad, whatever.

Morgemnadscerealier er, ligesom knækbrød, til de dage, hvor der ikke er rigtig mad.
Det er helt klart en nødløsning. For cerealiernes vedkommende kan det dog også handle om at få væske indenbords.
I øvrigt fatter jeg ikke, nogen kan blive mætte af en skål havrefras eller yoghurt. Ikke i mere end 5 minutter...

Normal Morgenmad er noget med brød.
Rugbrød kan gå an, men førstevalget er friskbagte (eller i-går-bagte), langtidshævede smæk-på-pladen-med-en-ske-og-bag-mens-der-bades-boller.
I dag er de med hørfrø, surdej og græskarkerner.
Og det er nok meget godt - for jeg har planer om at tilbringe dagen i sofaen med ikke at kaste op (i stedet for at tage på arbejde) og brød er dejligt mavepacificerende.

Muslinger er IKKE.
Altså mavepacificerende.
I hvert fald ikke blåmuslinger, som jeg konsekvent bliver dårlig af...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: Morgenmad!

Post by Pernille B »

Jeg kan spise alt på alle tider af døgnet....

Her stod den på et stykke pizza til morgenmad... eller formiddagsmad må det vel være, for jeg var på morgenridetur og spiste først derefter :hhansen:
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
Post Reply