Godmorgen

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Godmorgen

Post by aribeth »

Futon... det er bare sådan et nederens ord!
Raxacoricofallapatorius
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Godmorgen

Post by sinesmølf »

åhh, jeg burde også få en ny seng, min er alt for blød. Jeg havde slet ikke ondt i ryggen da vi var i london og sov i nogle virkelig dårlige men hårde køjesenge der kun var en 180 lange. Min makker på 2 meter var dog ikke supre tilfreds med dem :lol:
jeg fortrækker i øvrigt også ungernes senge, de er også hårde. Så når U er ude at rejse lader jeg gerne ungerne ligge i den stor seng og tager astrids, så jeg er glad for vi købte den store junior seng.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Godmorgen

Post by LoneR »

Du må gerne opfinde et nyt ord til min madras Katrine! :hhansen: :hhansen:
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Godmorgen

Post by LoneR »

Klart ped - fedt navn :ond:

Det lyder syret, men jeg har fødder lissom HHansen, og har opdaget, at det hjælper når katten ligger på dem, eller opad dem - især hvis han spinder.
Så for første gang ever har jeg en kat i sengen.
jeg tror jeg er ved at blive en sær kattedame.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Godmorgen

Post by annetteB »

min madras er fra starten af mit ægteskab - til min den gang enorme ærgrelse købte vi to enkelt-boxmadrasser fra getama istedet for én stor - det viste sig så at være smart, da jeg flyttede fra ham 15 år senere!
:hhansen:

Det er en enormt god madras stadigvæk, selvom jeg i nogle år syntes den var for blød og for træls - men det var dog forbavsende så meget bedre den blev, da jeg tabte de der 50 kilo spæk og kom ned på det jeg vejede da vi købte den i sin tid!
:viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Godmorgen

Post by HHansen »

Min madras er en tempur Cloud 19 - det er en skum madras, ingen fjedre eller noget. Øverst er der én slags memoryskum - som er sådan lidt hurtigvirkende så man synker ned i den - og under det den sædvanlige slags memory skum som former sig efter kroppen i løbet af 10 min. Nederst er der bare skum. Man bruger ikke topmadras, bare en rullefætter.
Vi har en 140 cm madras - og det rigtig fede er at selvom det kun er én madras, så er den så "død" at man overhovedet ikke mærker partneren bevæge sig. Udover mine urolige ben, så har jeg også PLMD (periodic limb movement disorder) hvor jeg spjætter med benene ca hvert 30. sekund i en periode på 15-30 minutter. Det er ikke noget JEG vågner af, men kæresten plejer at blive forstyrret. Men enten gør jeg det ikke mere, eller også tager madrassen spjættene for han vågner ikke længere af det.

Vi gav 13500 for den her madras - men det var det værd!!!
Købte så en seng i Ikea til den.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Godmorgen

Post by CXEC »

Jeg vil SÅ gerne have en Tempu rmadras.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Godmorgen

Post by Ane »

Vi har en 140 cm madras - og det rigtig fede er at selvom det kun er én madras, så er den så "død" at man overhovedet ikke mærker partneren bevæge sig.


Det lyder som et must-have. Jeg er træt af at vågne af at kæresten vender sig.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Godmorgen

Post by misssophie »

"boreplatform"...
Misssophie
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Godmorgen

Post by annetteB »

Tempu rmadras.


Nu vil jeg altså vide det, Celeste: hvad er der med dig og så orddeling?
eller burde jeg skrive: ord deling?
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply