En and

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: En and

Post by annetteB »

jada - jeg holder GERNE et strigletræf!
Kom bare an. Det skal bare ikke være i denne måned, for Ida får en udvekslingsstudent fra North Carolina på besøg.
Men jeg vil da gerne se jer!
-cookie -cookie -cookie -cookie
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: En and

Post by KatieKat »

jeg foreslår lørdag d. 12. maj.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: En and

Post by annetteB »

så kommer du til at lave maden og underholde de andre strigler - for da arbejder jeg fra kl 8 til kl 18.30
:hhansen:

Jeg har fri weekends i lige uger, samt ons-tors i ulige sådanne.
Da vil jeg gerne se jer.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: En and

Post by annetteB »

det er bare fordi du er bange for hvor beskidt jeg kan nå at få det inden du skal gøre rent, Ped!
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: En and

Post by annetteB »

Dét er jeg givetvis. Foruden adfærdsvanskelig, usamarbejdsvillig og almindeligt nederen.
Glæder du dig ikke til at se mig (og mit beskedne...eller var det beskidte...hus?)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply