i anledningen af...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

i anledningen af...

Post by annetteB »

...gårsdagens jubilæum for min indlevering af skilsmissepapirerne overvejer jeg om ikke jeg liiige skal tage en enkelt omgang i min tidligere rolle som skydeskive for andres frustrationer over livet?
:hhansen:

Det er trods alt en færdighed som er oparbejdet over mange år og med ikke ubetydeligt besvær. Og jeg skulle jo nødigt ende med at have det ALT for godt. HVER dag?
:atengstedt:

Så kom nu an: Luft alle jeres ynkelige frustrationer, som end ikke spark til husdyrene eller skrivning af læserbreve en masse har kunnet fjerne og hold jer IKKE tilbage - jeg er vildt rummelig på dét område og det ER jo trods alt min skyld det hele!
:fy:

I har til i aften, så go ahead: BLAME ME!
-poogift
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: i anledningen af...

Post by udlandet »

:viben:
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: i anledningen af...

Post by MetteboDeluxe »

Jeg er helt vildt (!!!) frustreret over at jeg endnu ikke har læst hunger games!! Sådan. Gør noget ved det :hhansen:
* Kendt for :mettebo: *

* G
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: i anledningen af...

Post by MetteboDeluxe »

Jeg er helt vildt (!!!) frustreret over at jeg endnu ikke har læst hunger games!! Sådan. Gør noget ved det :hhansen:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: i anledningen af...

Post by 99E »

Jeg synes OVERHOVEDET ikke, det er OK, jeg er syg.
Det er :brok: WEEKEND, hvad ligner det så, at jeg vågner med FEBER og ONDT I HALSEN? Hva'? Hva'?
:mur: Jeg gider da ikke spilde min WEEKEND med at være syg?!

Og HVORFOR har du ikek FOR LÆNGST gjort noget ved hunden?
ORDENTLIGT?!
Godt nok har hun ikke kastet op i DAGEvis, men hun spiser lissom stadig ikke op?!
TAG DIG DOG SAMMEN!!!!!
:brok: :brok: :brok:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: i anledningen af...

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jamen så...

- Min pisfod er stadig pisse latterlig nu, 20 uger efter jeg brækkede den! Mit komfur er gået i stykker, og jeg er ved at tabe i wordfeud! Jeg har fået en stor flis i tommelfingeren, og min ekskæreste er sprunget ud som bøsse! Det er anden gang det sker - Hvad er det jeg gør ved dem? Jeg går og venter på en grum fartbøde, og jeg har også fået en parkeringsbøde fordi jeg kun var 9,44 m fra et hjørne - jamen undskyld jeg ikke har målepinden med når jeg parkerer! Min arbejde er også dumt for tiden, mit hegn skal males, bilen skal laves og der er ingenting i køleskabet!

Dét er din skyld og du er dum!
/SL
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: i anledningen af...

Post by annetteB »

sandeligen. det hele er min skyld. Især dét der med ekskæresterne der bliver bøsser.
:hhansen:

Men nu må I stramme jer an - det her er jo vand ved siden af, hvad jeg plejer at kunne løfte af skyldbyrder!
Kom nu!!
:jeanie:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: i anledningen af...

Post by MinnaN »

Det kan jeg ikke. Jeg kan simpelthen ikke. Jeg sidder her med en megaskriveblokade, fordi du er dig.

Pis Annette, det er din skyld!

(Orv, jeg kunne godt.) :jeanie:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: i anledningen af...

Post by MetteboDeluxe »

Takket være en meget meget venlig strigle :elsk: har jeg nu fået læst første bog og er i gang med nummer 2.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: i anledningen af...

Post by annetteB »

årh, det var godt - har du osse fået bog 3 - eller skal jeg finde den frem?
*brødebetynget smiley*
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply