Maj-status-tråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Maj-status-tråd

Post by Tigerbaby »

Godzilla wrote:Øv, hvor blev sommervejret af? :-(

Nu begynder indflytningen at skride frem. Tigerbaby har fået min ene sofa og min niece har fået smedejernsengen (begge stod her da jeg overtog huset).
I nat har jeg sovet i min egen seng :atengstedt:

Jeg krydser fingre for jer stakler der skal til eksamen. XXX


Den sofa er allerede blevet min nye bedste ven, så endnu en gang tusind mange tak! :)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Maj-status-tråd

Post by annetteB »

kattene har siddet lit de parade på kassen ved døren


Nej, dét har de altså ikke!??!
At LIGGE lit de parade er dét døde mennesker gør, når de ligger på en båre og de levende defilerer forbi og siger farvel - eller sidder sortklædte som krager ved siden af båren og snøfter ned i kniplingslommetørklæder - og jeg går ud fra, at dine katte stadig er levende??
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Maj-status-tråd

Post by stardancer »

annetteB wrote:
kattene har siddet lit de parade på kassen ved døren


Nej, dét har de altså ikke!??!
At LIGGE lit de parade er dét døde mennesker gør, når de ligger på en båre og de levende defilerer forbi og siger farvel - eller sidder sortklædte som krager ved siden af båren og snøfter ned i kniplingslommetørklæder - og jeg går ud fra, at dine katte stadig er levende??
:lea:


:randis:

Jo, de så sgu da egt. lidt døde ud undervejs - de var da helt stivnet :hhansen:
/Sofie
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Maj-status-tråd

Post by Ane »

Jeg har udplantet koriander og thai bailikum, sået solsikker, morgenfruer, salat og timian i et par højbede. Så gravede jeg køkkenhaven igennem, Jeg er lidt sent ude, men håber jeg kan nå at så pastinak, rødbeder, bønner og rucola. Det er muligvis nogle mærkelige valg, men svigermor har en masse andet sået så jeg søger at suppplere. Lukkede hestene ind fra græsset og tog til Kbh. Nu er jeg ved at lave rabarber/figenmarmelade og drikker the. Glæder mig til hestene er faldet til, det er lidt noia at have dem et nyt sted, og ikke selv være der.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Maj-status-tråd

Post by aribeth »

hvornår flytter I Ane?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Maj-status-tråd

Post by Ane »

Juli er planen .. men nu hvor hestene er deroppe kommer jeg jo rendene hele tiden.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Maj-status-tråd

Post by aribeth »

den her dag kan da gå til helvede!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply