Septemberstatus

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Septemberstatus

Post by aribeth »

Max hjemme med hæs hals, hoste og lidt snot... Milo hentet klokken 11 fra dagpleje med tyndskid og bleghed og slattenhed... bagt vidunderligt brød... handlet... mødte en dame i gønthandleren som fik lov at komme med hjem og hente en røvhuld fillipaæbler da man ikke kunne købe dem nogle steder. Hun blev glad så jeg fik en lille blomst.
Fladet ud i dag... det har jeg trængt til!
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Septemberstatus

Post by udlandet »

Beslutnings angst -poogift Skal jeg plante mit figen trä ud eller skal det bo i garagen i sin krukke :skoer:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Septemberstatus

Post by aribeth »

Image
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Septemberstatus

Post by 99E »

Status:
Fjeldene er brune og "græsset ned" - så nu begynder moskusokserne at trække tættere på for at afgræsse mellem bygningerne.
Nogke af dem er åbentbart meget sultne og regner med, der serveres morgenmad i sergentmessen:
Image
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Septemberstatus

Post by Ane »

Det er et fedt billede det der 99e :askepot:

Jeg har været i skoven på den faboulous pony - hun er så skøn. Ingen problemer med at gå alene, går energisk frem både ud og hjem, forcerer bakker, stendiger og vandpytter uden at blinke. Sådan en fredag eftermiddag i regnvejr har man også skoven helt for sig selv :elsk:

Arthur har fået plads i dagpleje fra 1. november. I morgen skal vi bygge stald så vi kan få de søde ponies ind og sove om natten. Jeg skal snart til Neindorff og se god dressur med min søde træner og Matea - når man sådan tænker over det er der mange ting at glæde sig over :elsk:

Mette - hvordan gik det med tussens tjek i går?

-Excuses are the nails used to build a house of failure
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Septemberstatus

Post by MetteboDeluxe »

Timmi har en længe savnet veninde på besøg, så de har hygget, mens jeg har fladet ud på sofaen med 3 lykkelige hunde. Tayler Lautner er simpelthen noget af det bedst byggede længe. Fandt en film kun med ham uden en eneste spinkel bleg vampyr. Suk.

Flacki er intet mindre end fantastisk gående! Skønt.

Sov godt alle sammen.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Septemberstatus

Post by FruTusse »

Ane, vi kom slet ikke afsted, for allerede mandag meddelte min chauffør at han ikke kunne køre alligevel.
Han havde glemt at han og konen havde en biografaftale den dag. :traet:

Steen kunne ikke køre da hans kone p.t. kører til og fra arbejde i hans store Nissan fordi en eller anden idiot kørte op bag i hendes Mercedes så den blev totalskadet. :-o :mur: :mur:
Heldigvis skete der ikke noget med hende men så har de kun én bil i øjeblikket.

Jeg kender ikke lige andre som kunne træde til med så kort varsel, heller ikke König's Hestetransport kunne, så jeg måtte aflyse tiden.
Det er jo heller ikke fordi det er noget akut eller sådan, men nu har jeg bare udskudt det check-up i så lang tid pga økonomien, så det er da lidt irriterende.
Men forhåbentlig kan jeg få en ny tid i næste uge når jeg lige har fået kørslen på plads.

Til gengæld er Nitouche temmelig meget i hopla og i rigtig højt humør, så jeg er nu ikke bekymret for hende, og vi rider dejlige ture i skoven til vores begges store fornøjelse. :atengstedt:

Jeg vågnede med et mega maveonde og mavekramper i morges, måtte sådan ca hvert 5 min ud at sidde på tønden. Rigtig ubehageligt, betød at jeg kom for sent på arbejde, og jeg har haft ret ondt i maven hele dagen. :traet:

Scooter har været hos mekaniker, blev efterladt der i går eftermiddags, og afhentet igen i eftermiddags. Da jeg så kører hjem fra stalden og får brug for at blinke til venstre kan jeg så konstatere at bagerste venstre blinklys blinker med dobbelt hastighed og det i samme side foran virker slet ikke nu!
Krafteddermanemepissefucking irriterende!!
Det virkede nemlig upåklageligt INDEN den blev afleveret hos mekanikeren. :brok: :brok: :mur: :mur:

Jeg må jo have fat i ham på mandag morgen og så er det altså en kæmpe ommer!

Min personskadesag er lige ved og næsten ved at være afsluttet! :jeanie:
Jeg har måttet acceptere et forlig pga forskellige ubehageligheder som modpartens forsikring er kommet op med. Det betyder rundt regnet 400.000 kr mindre i erstatning, men da jeg ikke kan være sikker på at vinde en retssag, og jeg i høj grad efterhånden er så mentalt presset af deres mere end usympatiske og nedladende behandling af mig og min sag i 4 1/4 år nu, har jeg valgt at tage forliget og få hele denne farce af en sag afsluttet.
Jeg kan allerede mærke at det har givet lidt mere ro i mit hoved at jeg ved at det er slut nu, og min erstatning skulle gerne komme i løbet af næste uge.

Det bliver SÅ rart at få sat et punktum for den sag.

Rigtig mange varme tanker og cyberkram til Jer der har forskelligt at slås med - Life is sometimes an ugly bitch! :kindkys:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Septemberstatus

Post by udlandet »

Så er det i dag jeg skal se alle mine söskende, ih hvor jeg gläder mig :viben:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Septemberstatus

Post by aribeth »

hvorfor skal du se dem Udlandet?

Kaffe, ostemad og engelsk bøf til morgenmad.... YIRH!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Septemberstatus

Post by CXEC »

Har bagt en æble crumblepie til gård-dagen her i foreningen. Skal ud til min lille hest om lidt.....
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply