November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: November

Post by Stimata Doamna »

FruGusse er slææææææm!
:hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

Nu med danske TV kanaler, TV avisen, yeees
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: November

Post by Ane »

jeg har købt lyskæde til buksbommen udenfor huset - det glæder jeg mig meget over. Derudover nåede jeg mit mål i dag.. jeg travede på Regina - helt uden at der var nogen der havde mig i snor. Så langt havde jeg ikke regnet med at vi nåede inden der var gået en måned. Utroligt så meget det hjælper at man træner :hhansen:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November

Post by Pia »

udlandet wrote:
Pia wrote:Er pioner det samme som pæoner, på dansk?

Hvem var det der skulle skride med småkageopskriften?

Find selv på flere spørgsmål.

Jeg har haft en fin fin dag. Nu bliver den endnu bedre, for jeg får netop nu serveret en chokoladedessert!

Öh, ja. Det er päoner. Burde ikke väre så skadet, jeg oversätter jo blomsterkataloger til dansk :roed:
Det er da hende FruGusse der skal ud af mit liv. Hun har taget magten, fjernstyrer mig til at bage hendes forbandede pebernödder, og tvinger mig til at spise dem også. Lad jer IKKE fange af hendes uhyrligheder hun spreder her på Strigler!



:jeanie: Lede Gusse!

Lys ude er så pænt, Ane. Det løfter bare humøret en tak.

Vil du tilride min næste hest btw? :linski:
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: November

Post by Ane »

Hvis du kan betale mig en månedsløn så jeg kan holde fri fra arbejdet er det fint med mig - ellers må du time det med min næste barsel (hvis sådan en skulle indfinde sig) :hhansen:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November

Post by Pia »

Ane wrote:Hvis du kan betale mig en månedsløn så jeg kan holde fri fra arbejdet er det fint med mig - ellers må du time det med min næste barsel (hvis sådan en skulle indfinde sig) :hhansen:


Deal :jeanie:

ps. Skal I ikke snart have nogle flere unger?
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: November

Post by mathea »

Sejt Ane!!

Har fået hold i nakke og ryg - godt man har en god veninde der er fys som kan lave førstehjælp med få timers varsel :-*

Drømmer mig tilbage til vi var 10 opstaldede i stalden istedet for 30.... Der er dage man bare ikke magter det
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: November

Post by annetteB »

jeg er kraftedeme syg IGEN. Barfer og har feber og kvalme og ondt i de store led og almen nederenhed. Hvad fanden er meningen med dét, når jeg kun har fire dage tilbage på job, og min afdelingsleder og butikschef har måttet udskyde årsevalueringen på afdelingen bare fordi jeg skal ligge herhjemme og have det træls.
:brok: :brok:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: November

Post by Mia »

Er simpelthen så træt... Men hoster heldigvis ikke rigtig mere, men nu har jeg smittet kæresten... Men er nu glad for at det ikke er mig, der er syg længere :roed:

Må nok bare smutte i seng og sove... :traet:
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: November

Post by sinesmølf »

astrid vågner her kl 11 og igen nu her det er lidt ireterende. Jeg vil helst starte med at have min seng for mig selv, så nu bliver jeg nød til at blive oppe lidt længere. Jeg er ellers lige blevet færdig med dagens kemidosis.

Jeg er træt af julesmå kager med smør, mest fordi jeg er nød til at bruge magerine.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
Post Reply