December

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: December

Post by Felis »

misssophie wrote:vejede Lukas-bassen igår

723 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

for satan det er meget når man kun er 148/150 cm høj.....

(ja, det blev checket, dobbeltchecket og ekstrachecket, og målt efter af en anden for at være sikker...)



Næ, for den har jo en noget anderledes bygning end en eller anden varmblodspony på samme højde.

Og eksempelvis jyder og belgiere der er blot 10-12 cm højere, vejer da let omkring 1 ton ;-)
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: December

Post by misssophie »

jo, selv kraftige typer heste kan blive for fede,- og selvom det er svært at se på de fotos jeg har lagt herind,- så er han seriøst for tyk.

vi taler fedtdepoter div. steder, som blævrer når han går.
-så han skal tabe sig (og er allerede igang)- også selvom han er en kraftig type...

desuden synes jeg der er pæn stor forskel på nordsvenske og jyder,- der er forskel på præcis hvor kraftige typen skal være
Misssophie
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: December

Post by Lena »

Det bliver spændende at se hvor meget han skal tabe sig...... UNIK er 160 og vejer omkring 750-800 kilo. Jeg har prøvet at "veje" ham med målebånd, men synes ikke at jeg kan få det til at passe....... Så når han kommer hjem, så skal han på naboens brovægt, så jeg ved helt nøjagtig hvad han vejer.

Image
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: December

Post by BeritH »

misssophie wrote:vejede Lukas-bassen igår

723 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

for satan det er meget når man kun er 148/150 cm høj.....

(ja, det blev checket, dobbeltchecket og ekstrachecket, og målt efter af en anden for at være sikker...)


He he Gizze gør hvad han kan for at motionere ham :jeanie: :jeanie:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: December

Post by mathea »

Har siddet så meget ned i dag at jeg har ømme sitzknochen :fy:

Har hestefri dag, har aftalt hyggedag med søn :elsk:
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

Sikke et lækkert billede af UNIK, Lena :-)

Held og lykke med slankekuren til Emilshest. Jeg glæder mig til at se ham i form og sommerdragt!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: December

Post by Glory »

Yndlings Unik :elsk:

Jeg har fået svar på mine kromosomtest - alt er normalt :askepot:
Jeg var fuldstændig sikker på, at der nok skulle være et eller andet galt med mig - med al den elendighed der ellers florerer i min familie.
Jeg fik lige at vide for et par måneder siden, at min kusine + børn og min fætter (min fars tvillingesøster´s børn) har noget der hedder Leopard syndrom.
Altså hvis det findes...så har en eller anden i min familie det - det er ganske vist :linski:

Så jeg er pænt (positivt) overrasket over, at mine test var ok.

Tonni´s kunne de ikke lave. Damen kunne ikke forklare hvorfor. De har vel smidt resultatet eller prøverne væk eller noget :ehj:
Men at de får udført 50% af opgaven er trods alt imponerende, når det er Kolding :katiekat:
Så han må afsted til nye blodprøver.
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: December

Post by Pia »

Det er godt at høre du er 'normal' Pia :jeanie:

Jeg håber Tonys prøver giver nogle svar, så I kan blive klogere (og at han husker det rigtige prøvekort, denne gang, til sygeplejersken :anonym: )
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: December

Post by MinnaN »

Pia? Normal?? Okay, så har du da papir på det. :sejr:
Håber at Tony er lige så normal. *krydser fingre*
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: December

Post by udlandet »

Tillykke med at en af jer er normal :jeanie: Trist med arvelige sygdomme, jeg kan godt forstå at det det leopard noget ikke er så rart at have i familien. Det däkker godtnok over rigtig meget. Men der står også at det er själdent. Vi har bunker af arvelige sygdomme, men det er heldigvis länge siden at de har vist sig. Held og lykke med den sidste pröve!
Post Reply