YO Bitchessss......Så blev det april...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Ane »

Jeg har redet her til aften.. i den smukkeste blødeste forårsaften på den søde Regina.. gotta love it.

og så har jeg arbejdet, og nu vil jeg i seng.

Boston er forfærdeligt - al terror er, men det foregår jo hele tiden, mange steder i verden. Vi rammes bare hårdere når det er på vores 'hjemmebane'

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by HHansen »

Min "lille" søn blev optaget på hans ønske uddannelse :jeanie:

Så nu flytter han til Grenå til august, og så er det slut med at have ham hver tirsdag og hveranden weekend... det bliver sært. Han kommer nok stadig hjem i nogle af weekenderne, men næppe hver uge.

Men det er jo godt for ham :askepot:

I aften skal vi ud og spise sushi for at fejre det :aribeth:

Jeg sidder og sumper lidt over kaffen - skal til et erfa-møde i dag og der skal jeg først være kl 9 så jeg har gooood tid til morgen :-)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Mia »

Ane wrote:Boston er forfærdeligt - al terror er, men det foregår jo hele tiden, mange steder i verden. Vi rammes bare hårdere når det er på vores 'hjemmebane'


Ja, det er forfærdeligt alle steder, et menneskeliv er et menneskeliv ligegyldigt, om det er Boston, London eller Bagdad - ingen tvivl om det.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

Ja, Boston er så forfärdeligt. En ting er når folk bekriger hinanden, men her er det helt uskyldige glade mennesker, föj.
Farvel min smukke cabriolet, goddag til den meget ökonomiske, fornuftige Volvo :graed:
röver ihärdigt at vänne mig til den nye svigerdreng, ikke SÅ let. Leder stadig efter den äldste knägt, han er sunket i jorden -poogift
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Jeg har været ude at vinke til folk, der var på vej hjem fra arbejde.
*suk*
Træt med træt på af den konflikt.

I aften skal manden til bestyrelsesmøde, så jeg skal vist bare skrive på opgave, når ungerne er lagt.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by udlandet »

HHansen wrote:Min "lille" søn blev optaget på hans ønske uddannelse :jeanie:

Så nu flytter han til Grenå til august, og så er det slut med at have ham hver tirsdag og hveranden weekend... det bliver sært. Han kommer nok stadig hjem i nogle af weekenderne, men næppe hver uge.

Men det er jo godt for ham :askepot:

I aften skal vi ud og spise sushi for at fejre det :aribeth:

Jeg sidder og sumper lidt over kaffen - skal til et erfa-møde i dag og der skal jeg først være kl 9 så jeg har gooood tid til morgen :-)

Tillykke med sönen, det er bare stort! Hvad skal han läse?
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by HeidiO »

Jeg har haft hovedpine hver dag de sidste 14 dage, i dag havde jeg så endelig en tid hos massøren.

Og ved I hvad? Nu er hovedpinen væk :jeanie:

Om lidt burde jeg potte nogle blomster ud. Hvis de skal nå at blive til noget i år vil de vist gerne have bedre boligforhold.
Heidi
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Dorte Hansen »

Ane wrote:Boston er forfærdeligt - al terror er, men det foregår jo hele tiden, mange steder i verden. Vi rammes bare hårdere når det er på vores 'hjemmebane'



Ja, og hvor er det egentlig forfærdeligt at det er sådan.

Hele den vestlige verden, går fuldstændig i selvsving over bomberne i Boston.

Men igår døde der 31 civile Irakere af bomber smidt af vesten...

Jeg har utroligt svær ved at forstå hvorfor det ene er terror, og det andet er ikke????
Nu med køter-bande!
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by Pia »

Du har ret Dorte!
Jeg tror det har noget at gøre med man ikke kan rumme 'hele' verden og så går fokus til det man kan overskue/føler sig beslægtet med.

Jeg kom til at smide mig i sofaen med iPad og to nybagte boller med danablue fra Mammen... Tror ikke jeg får lavet en skid i aften!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: YO Bitchessss......Så blev det april...

Post by HHansen »

udlandet wrote:
HHansen wrote:Min "lille" søn blev optaget på hans ønske uddannelse :jeanie:

Så nu flytter han til Grenå til august, og så er det slut med at have ham hver tirsdag og hveranden weekend... det bliver sært. Han kommer nok stadig hjem i nogle af weekenderne, men næppe hver uge.

Men det er jo godt for ham :askepot:

I aften skal vi ud og spise sushi for at fejre det :aribeth:

Jeg sidder og sumper lidt over kaffen - skal til et erfa-møde i dag og der skal jeg først være kl 9 så jeg har gooood tid til morgen :-)

Tillykke med sönen, det er bare stort! Hvad skal han läse?


Han skal gå på GameIT college - det er en almindelig 3 årig HTX med en overbygning der går på at programmere computerspil. Så de har lagt computerspil ind i alle fag.
Ungens plan er universitetet bagefter og udvekslingsstudent i Japan. Det er godt at have planer :askepot:
Men foreløbig er han i Grenå i 3 år.. (100 km herfra, men det går nok)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply