Ja, hvor er vi?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Ja, hvor er vi?

Post by LoneR »

Sidder lige og ser på medlemslisten - kan huske, da vi startede det allerførste strigler op - vild begejstring for de første medlemmer. Og så blev vi for mange, og så for lidt....
Egentlig blev jeg lidt trist over den liste, for nogle repræsenterer faktisk nogle ubehagelige debatter for mig, andre får jeg det sådan.åh nej..... Og nogle er væk, som i helt væk. Det er også mærkeligt.
Jeg har siddet og læst lidt tråde, og har bemærket at fx ped har slettet sine indlæg. Hvorfor mon?
Andre, gamle travere som jeg selv, er her sporadisk.

Hvornår blev det første strigler født? 2004? Deromkring - næh, det må have været 2003.
:elsk: :loneb:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Ja, hvor er vi?

Post by Godzilla »

Jeg kan huske da det første blev væk!!. Det var ganske forfærdeligt. Abstinenser og alt muligt!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Ja, hvor er vi?

Post by 99E »

Jeg sidder i en sofa, der ikke er min, i en møbleret personalebolig (Forsvarets) i Nuuk.
Udenfor er det koldt (men for første gang denne uge ikke snestorm) og mørkt.
Mikkel er ved at putte de to store unger, jeg klyngeammer den mindste.
Hun er superpjevs og mælkekrævende om aftenen (19-23), men sover til gengæld som regel ret godt om natten (og jeg vågner sjældent helt op af at skulle amme) - sådan 3-4 timer i træk først på natten, så 2-3 timer til ved 10-tiden. Helt klart B-baby. Træls at jeg er så udpræget A-menneske og derfor er klar til at gå i seng før hun er...

Strigler er jo et oldgammelt forum! OLD-gammelt.
Som jeg husker det var Mikkel og jeg ikke gift endnu da det startede.
Og vi har haft kobberbryllupsdag. Hvor crazy er det?!
(Kobberbryllupsdag er sådan noget rigtige voksne har! Gamle mennesker!)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ja, hvor er vi?

Post by MetteboDeluxe »

Jeg har ikke mere hest i mit eget navn... Vi har stadig ponyer, men det er Timmis...
Og fra den første et jeg ikke enlig forsørger mere :wow:

Jeg har fået en kæreste.. Og han flytter ind!!! :elsk:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Ja, hvor er vi?

Post by Godzilla »

Tillykke Mette :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Ja, hvor er vi?

Post by MetteboDeluxe »

Taaak :elsk:

Det er ret livsomvæltende. Og vildt. Og skønt :elsk:

Timmi er vild med ham. Jeg er vild med ham. Og det virker som om han også er ret vild med os :heidio:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Ja, hvor er vi?

Post by Lena »

Tillykke Mette..........

Hestefolket.dk er blevet 15 år og jeg mener at Strigler og Hestefolket er lige gamle........
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Ja, hvor er vi?

Post by Frieser9460 »

Tillykke med den nye kæreste, Mette - hvor er det bare dejligt for dig!! :sanne:

Jeg har ingen som helst anelse om, hvor gammelt Strigler efterhånden er... eller hvor længe jeg selv har været registreret som medlem herinde, for den sags skyld. Men jeg kan da godt huske engang, hvor der var mere gang i den herinde.

Selv kigger jeg ind... engang imellem... Men har bare ikke længere den samme tid på nettet, som jeg havde engang. Et eller andet sted er det vel sådan set positivt, for det betyder, at der sker en hel masse derude i "det virkelige liv". :linski:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Ja, hvor er vi?

Post by Lena »

Lena wrote:Tillykke Mette..........

Hestefolket.dk er blevet 15 år og jeg mener at Strigler og Hestefolket er lige gamle........


Hold da kæft noget fordrukkent vrøvl............... Det var i 15 Hestefolket.dk fyldte 10 år!!!!!!!
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Re: Ja, hvor er vi?

Post by Zanne »

Kan jeg ikke andet, så kan jeg da fortælle, at Strigler blev oprettet august 2005.

Det er mange år siden, og det er vist også længe siden, jeg har skrevet herinde sidst.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Post Reply