Hvorfor er nogle tegnestifter GULE!??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Hvorfor er nogle tegnestifter GULE!??

Post by annetteB »

- ja, dette er ikke et generelt spørgsmål om tegnestifter som sådan - men om de tegnestifter, som holder vore "opslag" her på strigler.dk??

Altså: de RØDE viser, at der er nye ulæste svar på tråden.
:idea:

- og de GRØNNE viser, at der IKKE er nye ulæste svar på tråden.
:idea:

- og de Blå/grå/metalfarvede viser, at der er tale om et OPSLAG, snarere end en debattråd.
:idea:

Er jeg med??? Har jeg opfattet det korrekt - eller er det rent HELD, at systemet har fungeret indtil videre??
:?

Men de GULE!??!
Hvad betyder DE??
- at der er een der OVERVEJER at skrive noget snart???
- at tegnestiften snart skifter til grønt eller rødt - ala trafiklys??
:? :?

Oplys mig, en eller anden!
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Så vidt jeg kan læse mig til er det et spørgsmål om visninger. Gule betyder at det er en populær tråd.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Hvor hulen læser du det!??!
Synes ikke jeg kan finde rundt herinde?!?
:cry:

- og jeg kan heller ikke lægge billeder ind?
](*,)

At jeg har lært at skrive et indlæg må henføres til rent og skært held!
:oops:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Det skærmbillede hvor man ser selve opslagstavlen. Hvis du scroller ned er der en oversigt over hvad de forskellige farver tegnestifter betyder.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Kokjo

Post by Kokjo »

Trafik-lys heh den var god :mrgreen: - stor latter herfra....

Aner det ikke - jeg havde ikke engang bemærket at det kunne betyde noget..... Nok nærmere fordi det er juletid - sådan ala pynte "glaskugler" i skiftende farver :P - nøj hvor avanceret...

Christine
Lone

Post by Lone »

Har man brug for en "lægge billeder ind" - vejledning?


Så laver HHansen den sikkert gerne -

Ellers gør jeg i week-enden.
Jackpot
Posts: 22
Joined: Fri 18. Nov 2005 02:04

Post by Jackpot »

Den med tegnestifternes farve havde jeg gennemskuet. WOW jeg er eller bestemt ikke EDB nørd.

Men billede! grrr :evil: har bøvlet en halv time i eftermiddag, men nej jeg kan ikke få et billede her ind. :?

Det kan naturligvis være moderationen der ikke gider (joke) at se på det billede af mine heste, men så er de godt nok hurtige på tasterne, for ikke engang et glimt af billedet er lykkedes.
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Nu vi er i spørge-undre-hjørnet, så vil jeg gerne have en logisk forklaring af de kække skråskriftforklaringer ud for foraene.

Anyone?

"Board open" forstår jeg som at her kan jeg kigge.
Men i foraene "Foredrag" og "artikler", der får jeg en beklagende besked, der fortæller at kun redaktører kan kigge. Selvom de angives som åbne.

Hvorfor står der så ikke "Board closed" eller lignende ud for så man ved, at dette ikke er for pøblen? :lol:

(Kommer der forøvrigt snart nogle nye foredrag? - Jeg synes de sidste var gode)

Mvh Julie
Jeanie

Post by Jeanie »

[quote:1d2eee4cc6]Men i foraene "Foredrag" og "artikler", der får jeg en beklagende besked, der fortæller at kun redaktører kan kigge. Selvom de angives som åbne. [/quote:1d2eee4cc6]

-det har også været galt i Araber Tema .. :roll: ..men skulle være rettet der !

Iflg. Lone Schannon er det en fejl !!...Ser hun mon dette og retter det ??... :roll:
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Wee - nu funker det :lol:
Post Reply