Min røde kat

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth

Min røde kat

Post by aribeth »

Franz hedder han, han vejer pt 7 kg. kg og han arbejder stærkt på at komme op i en højere vægtklasse tror jeg, men det forsøger jeg at undgå :fy:

Jeg :elsk: ham simpelthen. Lige nu ligger han så lang han er ved siden af mig her i sofaen. Han er ingen stor musefanger og slagsbror er han slet ikke, han gemmer sig når der kommer andre katte, men han er glad og dejlig og blød. Og det er nok.

Den anden dag legede han model for mig ude i haven.
Først skal man jo lige gøres i stand inden man kan posere:
[img:c7e418aeb1]http://i46.photobucket.com/albums/f103/katrinesteinicke/12juli0694.jpg[/img:c7e418aeb1]

Og så skyder du bare løs:
[img:c7e418aeb1]http://i46.photobucket.com/albums/f103/katrinesteinicke/12juli06199.jpg[/img:c7e418aeb1]

Er du færdig? (ja maven er lidt i vejen):
[img:c7e418aeb1]http://i46.photobucket.com/albums/f103/katrinesteinicke/12juli06201.jpg[/img:c7e418aeb1]


Hilsen
Katrine
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Ej hvor er han dejlig. Ved du hvad han mangler? En ven. Jeg kan komme og aflevere den i november. :floejt: :blomst:

Nej pjat. Han ser superskøn ud. Jeg kan godt lide de røde katte, de er meget smukke. Og rigtig gode billeder. Jeg tror jeg vil prøve at få taget nogen af alle mine her i ferien.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lone

Post by Lone »

Det var da supergode bileder!
Sikke en sød kat!!!

Hvornår, Dorthe, får vi billeder af Mocca - de er ventet med længsel!!!!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Det øser ned Lone, ellers havde jeg taget nogen til dig lige nu. Hun er simpelthen så dejlig og vi er så glade for hende. Igår tog det mig en hel time at hente madspandene på folden fordi hun skulle gnubbes og hun kom selv og stak mulen op i fjæset på mig og forlangte kys. Hun er den bedste pony.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lone

Post by Lone »

Ja, hun er :elsk: :elsk:

Jeg er så glad for at hun er glad for jer :sejr: - og vice versa selvfølgelig :-D :-D :-D
aribeth

Post by aribeth »

Franz har en ven, han hedder Egon, og det er ikke mig der har navngivet ham. Jeg har bare ikke nogle ordentlige billeder af Egon endnu... men det kommer.

Billederne blev overraskende gode, men er der bare ordentlig lys, så er mit kamera heller ikke helt dårligt.

Hilsen
Katrine
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Åh, hvor er han dejlig! :tommelop: og supergode billeder!! :ok:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Baloozhi
Posts: 70
Joined: Sun 20. Nov 2005 23:16

Post by Baloozhi »

Og sikke da nogle øjne....

Men du har virkelig også fået lavet nogle pletskud der ;-)
Venlig hilsen
Baloozhi
Post Reply