Strigler med egen stald i det sydlige jylland

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Strigler med egen stald i det sydlige jylland

Post by HHansen »

Og hvis der er - er der så én der har plads, lyst og lejlighed til at have et feriebarn i form af en ponyhoppe 145 cm fra den 20/12 til d 6/1?

Datteren har ponydyret med på efterskole i sønderjylland - men i juleferien er der ikke nogen der lukker heste ud og ind - dvs der skal de stå inde fra d 20 til d 6.
Det er længe :tommelned:

I efterårsferien var Blackie med en foldkammerat hjemme - men det kan desværre ikke lade sig gøre i julen.

Og vi har jo heller ikke nogen staldplads herhjemme.. Og transporten hjem og derned igen koster en bondegård :-(

Jeg vil gerne ofre noget på transport og opstaldning, men synes jeg er løbet tør for idéer.

Nogen hjælpsomme strigler der kan komme os til undsætning?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Strigler med egen stald i det sydlige jylland

Post by Lena »

Øv - dét er da træls.........
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Strigler med egen stald i det sydlige jylland

Post by HHansen »

[quote:db3fcb0d82="FruGusse"]Øv - dét er da træls.........[/quote:db3fcb0d82]

Ja det er lidt uheldigt :-(
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Strigler med egen stald i det sydlige jylland

Post by annetteB »

Hvis det går helt galt kan du stille hende i løsdriften hos os. Du må osse godt låne traileren til at køre hende i.
JEg ved godt, at det ikke er en ideel løsning, men måske godt nok at have i baghånden i nødstilfælde.
:-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Jenna
Posts: 945
Joined: Mon 10. Jul 2006 08:13

Strigler med egen stald i det sydlige jylland

Post by Jenna »

Jeg håber du finder en god løsning
www.ladylama.dk

Hej fra

Jenna
[img][img]http://i67.photobucket.com/albums/h298/zirfelt/2493.gif[/img][/img]
Jeanie

Strigler med egen stald i det sydlige jylland

Post by Jeanie »

Jeg har desværre ikke plads, men jeg har da en veninde med en ekstra boks !! Er det noget så ring Helle !!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Strigler med egen stald i det sydlige jylland

Post by HHansen »

Hvor er det henne?

Og gider hun sådan noget bøvl tror du? Den skal jo også passes :ehj:
Og transport og alt muligt... Nå, jeg vender lige tilbage senere i dag, har simpelthen ikke tid lige nu.

Men du er en skat Jeanie (det vidste jeg jo godt :elsk: ) - vi snakkes.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Strigler med egen stald i det sydlige jylland

Post by HHansen »

Nå, det bliver ikke nødvendigt at flytte på krikken, de hævder at have fået styr på pasningen på skolen :tommelop:

De har for nylig fået en dygtig tysk berider der underviser springning, og hans datter (som er voksen) har lovet at passe alle hestene. Der er nogen heste der skal hjem, derfor rykkes de alle sammen i én stald, hvor der så bliver muget dagligt. Mens der muges og strøes lukkes hestene ud.

Så det er selvfølgelig ikke så godt som at gå på fold det meste af dagen, men hestene får da muligheden for at røre sig. Jeg kan godt leve med det, og det ved jeg at hesten også kan for de 2 uger.

Og for Blackie er løsningen ihvertfald bedre end en løsdrift, for hun vil hellere stå inde end ude :ehj:

Men tak til dem der har tilbudt hjælp :elsk:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Strigler med egen stald i det sydlige jylland

Post by annetteB »

[quote:32417d294a]Og for Blackie er løsningen ihvertfald bedre end en løsdrift, for hun vil hellere stå inde end ude [/quote:32417d294a]

Kan lige se for mig, hvordan hun surmulende ville have stået KLISTRET fast inde i løsdriften.
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Strigler med egen stald i det sydlige jylland

Post by aribeth »

joeh... der er noget om det, for da hun boede hos mig forrige sommer stod de også rigtig meget indenfor, men hun så virkelig glad og tilpas ud over helt selv at kunne bestemme om hun ville stå inde eller ude. :-)

Katrine
Post Reply