Jeg er blevet doven!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lea
Posts: 782
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Jeg er blevet doven!

Post by Lea »

Jeg er blevet lad! Jeg kan ikke engang tage mig sammen til at svare i spændende tråde på diverse debatsider - herunder Strigler. Jeg ved godt hvorfor: jeg har for god tid! Jeg bliver også altid doven i sommerferien, og jeg vil vædde med, at når jeg starter i praktik til februar, når jeg meget mere, end jeg gør nu. Det er som om, at når jeg har god tid til alting, udskyder jeg bare det hele, for jeg kan jo nå det i morgen :ehj:

Kender I det? Jeg er ved at få fnat af det - på den front bliver det godt at komme igang igen!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Jeg er blevet doven!

Post by HeidiO »

Uha, jeg kender det kun alt for godt - man kan gå i en hel ferie og lave absolut ingenting, men så den sidste weekend inden man skal starte på arbejde igen, så skal alle projekterne lige klares.

Resultatet bliver som regel, at man starter træt og sløv på arbejde, i stedet for at man havde taget sig sammen og fået det lavet lidt efter lidt.

Helt generelt, så ved jeg, at jeg arbejder bedst under pres og helst i sidste øjeblik.
Der kan jeg tage de beslutninger, der er nødvendig uden at dvæle unødigt længe over bagateller, der i den store helhed er ligegyldige.

Resultatet af dette er, at vi starter med at male vores 2 stuer på lørdag, vi skal jo først have gæster til julefrokost 2. juledag, så der er masser af tid til at male, pakke julegaver ind, lave ris a la mande og julekonfekt, som vi skal medbringe juleaften.
Heidi
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Jeg er blevet doven!

Post by KatieKat »

Sådan har jeg det også. Det er helt vildt irriterende. På det punkt bliver det helt rart at komme tilbage på arbejde.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Jenna
Posts: 945
Joined: Mon 10. Jul 2006 08:13

Jeg er blevet doven!

Post by Jenna »

Ja det kender jeg godt.

Jeg går hjemme til daglig. Jdeg syntes faktisk det kræver en del selvdiciplin at holde sig selv aktiv og få tinene gjordt NU
Normalt går det ok. Men lige nu har jeg en stak regninger der har ligget på gulvet i stuen en uge. Ikke om de vil betales. Der er allerede kommet en rykker på den ene regning. Og alligevel udskyder jeg det :mur:
www.ladylama.dk

Hej fra

Jenna
[img][img]http://i67.photobucket.com/albums/h298/zirfelt/2493.gif[/img][/img]
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Jeg er blevet doven!

Post by CXEC »

Melder mig under fanerne af dem der KAN blive lade i ferierne! ADWR - bryder mig IKKE om at indrømme det.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply