Glædelig jul

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Glædelig jul

Post by HHansen »

Min far har jo været syg det sidste år, og han blev i nat indlagt med endnu en hjerneblødning.. denne gang så stor at han fomentlig ikke overlever. Vi har alle siddet der i dag - men han er bevidstløs og ved ikke vi er der. Ifølge lægerne er det et spørgsmål om tid før kroppen lukker ned. Håber ikke det tager for mange dage, det er ufatteligt hårdt at sidde og vente på...

Så nu er jeg taget hjem for at være sammen med mine børn. ... Kan jo desværre ikke gøre noget på hospitalet alligevel.. :graed:

Børnene er også kede - ikke nok med de nok snart mister den sidste bedsteforælder, de kan måske også se frem til en juleaften uden mig.. hvis situationen kræver min tilstedeværelse på sygehuset. Øv det er ikke let....
:graed:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Glædelig jul

Post by annetteB »

[quote:4f01a5ede3]Min far har jo været syg det sidste år, og han blev i nat indlagt med endnu en hjerneblødning.. denne gang så stor at han fomentlig ikke overlever.[/quote:4f01a5ede3]

Årh, pis da osse.
:graed:

Jeg føler med jer. Sig til, hvis der er noget jeg kan gøre.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Glædelig jul

Post by Lone Beck »

Ååh nej, Helle. Det gør mig frygtelig ondt :ked:

Sikke en lortejul :tommelned:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Glædelig jul

Post by KatieKat »

Øv hvor er det bare.... ja jeg kan ikke engang finde ord for hvor øv det er.
Håber for jer allesammen at ventetiden i det mindste bliver kort, når det nu ikke kan være anderledes, så i allesammen kan komme videre. Det må være rædselsfuldt bare at sidde der og vente.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Glædelig jul

Post by CXEC »

Ej, det er jeg virkelig ked af at høre! Håber på det bedste for jer trods alt.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Birgitte(kw)
Posts: 206
Joined: Sat 25. Feb 2006 13:05

Glædelig jul

Post by Birgitte(kw) »

Jeg er med i koret.....siger en masse grimme ting på dine, og familiens vejne......

Birgitte
User avatar
Jenna
Posts: 945
Joined: Mon 10. Jul 2006 08:13

Glædelig jul

Post by Jenna »

Det er altid hårdt at sige farvel. Hårdt at se ens kære ligge der uden man kan gøre noget.
Lige meget hvad jeg skriver, jeg kan ikke lette din smerte. Men du skal vide jeg tænker på dig.

Jeg håber for dig og din famillie at der kommer en hurtigt afslutning
www.ladylama.dk

Hej fra

Jenna
[img][img]http://i67.photobucket.com/albums/h298/zirfelt/2493.gif[/img][/img]
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Glædelig jul

Post by gukuvi »

Også herfra den dybeste medfølelse for jer og den kedelige tid i befinder jer i. Håber det vil gå stille og roligt og at I på trods vil få en hæderlig jul.

Gunni.
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Glædelig jul

Post by Anja »

Øv noget møg :tommelned:

Det er jeg ked af at høre, jeg sender en tanke til dig og familien.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Glædelig jul

Post by HHansen »

Tak allesammen, det varmer.
der er ingen ændring i tilstanden han er i dyb coma og der er ingen form for kontakt. :graed:
Men det er trods alt bedre han dør af den blødning nu, end at han vågner og er lammet og og intet kan. Især fordi hjerne jo allerede var skadet af de tidligere blødninger, så livskvaliteten ville være =0 :graed:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply