Farvel

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Farvel

Post by KatieKat »

Du zirkus, har du nogensinde lavet et positivt indlæg herinde? Jeg spørger bare, for jeg kan ikke lige huske nogen?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lone

Farvel

Post by Lone »

Hvis du nu søger på zirkus vil du kunne se, at hun/han har lavet temmelig mange indlæg herinde - af vidt forskellig karakter.
Om de er positive eller ej kan vel kun modtageren afgøre - jeg må sige, at jeg fandt nogle af dem meget ok positive.....

jeg må lige rette: temmelig mange indlæg er det vel ikke - men nogle stykker
User avatar
Mansemor
Posts: 887
Joined: Sat 17. Feb 2007 16:21

Farvel

Post by Mansemor »

Jenna - trods min holdning til din adfærd i denne sag, hvor vi er så uenige, som vi kan blive, vil jeg gerne sige pænt farvel til dig. Jeg synes, det er meget høfligt og dannet af dig, at du kommer herind og siger farvel til nogle mennesker, du har været sammen med i lang tid. At du så ikke møder samme høflighed og dannelse, skal du ikke lade dig påvirke af, selvom det er svært. Pas godt på dig selv og dine dyr, som jeg havde set frem til at møde en dag.

Jeg håber, fremtiden tegner lysere end den tid, du lige har været igennem. Det skal den nok gøre. Den slags perioder kommer - og går heldigvis også igen.
[b]Hvis hesten ikke f
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Farvel

Post by CXEC »

Gud ja, hvor er vi andre egentlig fjollede tossede eller hvad man nu skal skrive? Pænt farvel til Jenna herfra også, pas på dig og dine!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Lone

Farvel

Post by Lone »

Ja, det er da kanon høfligt og dannet, at skrive at man vil slettes fordi man føler at man er blevet svinet til?

Måske har jeg overset et par indlæg, men jeg kan ikke læse noget: tak for den tid der gik, det var hyggeligt...

Så høflig bliver jeg aldrig, at jeg kan læse så meget mellem linierne og jeg kan med sandhed at min dannelse nok ligger et andet sted.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Farvel

Post by annetteB »

[quote:7d41a70ae3]Så høflig bliver jeg aldrig, at jeg kan læse så meget mellem linierne og jeg kan med sandhed at min dannelse nok ligger et andet sted. [/quote:7d41a70ae3]

Jeg er personligt holdt op med at læse mellem linierne efter jeg er blevet midaldrende: Hvis der står noget overhovedet står det med aå små bogstaver at jeg alligevel ikke kan læse det.
:lol:

mht. dannelsen må jeg osse slutte mig til LoneR: Min dannelse må osse ligge et andet sted - jeg er fx. fremragende til at danne tandsten. (men hvad fanden, tandlægen skal jo osse leve! :hhansen:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply