shirebilleder fra idag.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Kokjo

shirebilleder fra idag.

Post by Kokjo »

Jeg har snuppet et par billeder idag. Gimli er sammenført med Sally, da Sallys baby Gaia skal vænnes helt fra, og far Gimli skal ikke gå med hende, da hun er 9 måneder - og man ved jo aldrig hvornår de første brunster kommer.
Shiva og Gaia patruljerer sammen - mens Gimli og Salle har den anden fold, hvor de kan lave småkæresterier.
Sally blev scannet drægtig med Gimli i begyndelsen af juni sidste år, så vi håber hun nedkommer med en dejlig baby i maj.

Gimli skulle vise sig meget for en måned siden, og han sprang rundt i vældige rejehop når pigerne kiggede i hans retning. Det er så stoppet nu - der er åbenbart ikke det store behov længere.

[img:e5d72de22a]http://i189.photobucket.com/albums/z160/kokjo/IMG_7841.jpg[/img:e5d72de22a]

[img:e5d72de22a]http://i189.photobucket.com/albums/z160/kokjo/IMG_7844.jpg[/img:e5d72de22a]

Søde Salle

[img:e5d72de22a]http://i189.photobucket.com/albums/z160/kokjo/IMG_7840.jpg[/img:e5d72de22a]

et meget dårligt et af dem sammen

[img:e5d72de22a]http://i189.photobucket.com/albums/z160/kokjo/IMG_7836.jpg[/img:e5d72de22a]

Ja han er møgbeskidt - men han sover på hans toilet hver nat. Begge sider og også hovedet bliver kørt rundt i det, selv om han bruger et hjørne på 70 x 70 cm til toilet.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

shirebilleder fra idag.

Post by MinnaN »

Han er da en rigtig lækkermås!! Også selv om han er beskidt og bruger sit toilet som hovedpude.

MERE!! :lol:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

shirebilleder fra idag.

Post by CXEC »

Hende Sally...... :elsk: :elsk: :elsk: Gimli er jo også smuk, men jeg er mest til de mørkere farver. :hhansen:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

shirebilleder fra idag.

Post by Lena »

*sååååååk*

Jeg må hægte mig på Sannie en dag.......... Jeg tror vi skal på tourne.... først Shire og så Fellpony...........
User avatar
Me2
Posts: 608
Joined: Fri 18. Nov 2005 01:00

shirebilleder fra idag.

Post by Me2 »

Jeg er ligeglad med hvor beskidt Gimli er, han er stadig gudesmuk :elsk:
Mer mere..
Gode venner kan lave alting sammen - men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen.

Citat: Peter Plys
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

shirebilleder fra idag.

Post by HeidiO »

Sikke nogle dejlige billeder, jeg er fuldstændig fascineret af dine kæmpeheste.
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

shirebilleder fra idag.

Post by Stimata Doamna »

Jeg kunne sagtens fristes, hvor er de skønne!

[size=9:074ea9bc3c]Men jeg skal ikke have en hest mere, jeg skal ikke have en hest mere, jeg skal ikke have en hest mere, jeg skal ikke have en hest mere.....[/size:074ea9bc3c]
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

shirebilleder fra idag.

Post by Glory »

Hvor er han fantastisk Gimli :tommelop:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
Kokjo

shirebilleder fra idag.

Post by Kokjo »

Tak skal i have, jeg har fået stalden endnu tættere på efter vi er flyttet - og jeg må indrømme, at jeg oftere smutter over og nusser end jeg gjorde før.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

shirebilleder fra idag.

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Wow! De er jo kæmpestore!

Sådan en vil jeg også have! (Og helst på altanen på 2. sal?)
/SL
Post Reply