Kaj´seren

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Kaj´seren

Post by gukuvi »

Dejligt at læse om Kajs succes, et eventyr fra virkelighedens verden.

Gunni.
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
GKB

Kaj´seren

Post by GKB »

Dejligt heidio


Tillykke :katiekat:
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Kaj´seren

Post by Glory »

[i:7551e7f313]lårkorte nederdele, go-go-støvler og pompomer i bedste heppekorsstil[/i:7551e7f313]

Det var da en endnu bedre ide Atengstedt :jeanie: - var det ikke noget Gunilla :hhansen:

Randi, han skal, hvis det går efter planen, starte i Billund om Lørdagen i påsken.
Det blir´ med far-Tonni i vognen, for Knud skal til Norge og køre den dag.
Vi kan dog ikke være sikre på, at han kommer med, da løbet er skrevet ud for heste med højst 80.000, og da han kun har tjent 37.000, eller hvad det nu er han har tjent, så bliver han slettet først, hvis der er flere heste meldt, end der kan være i løbet.
De skal som udgangspunkt ha´ tjent det halve af grundlaget.
Det er også lidt grov, at melde ham ind under 80, men Knud mente ikke, at det var noget problem, og da Tonni ikke vil køre mod de proffesionelle, så er det den eneste mulighed den dag.

Tonni mente ellers ikke, at han skulle ligge og fjolle rundt med Kaj, nu når han går så godt.
Men han er nu alligevel rigtig glad for, at han selv skal ud med ham igen, og han fortjener det også - Kaj var jo trods alt købt til ham, som supplement til KC.

KC skal forhåbentlig også ud den dag, men det løb han skal med i, er skrevet ud, så kuske med max. 1 sejr i 2007/2008 har fortrinsret, så det kan også være, at ham og Tonni ryger ud på den bekostning.

Nu må vi se....Jeg skal ihvertfald gerne vise dig Billund trav, hvis du skulle komme på de kanter :hhansen:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Kaj´seren

Post by Birgittekw »

Hvor er det en dejlig historie, den om Kaj..........

Tillykke med ham......

Vi kunne, måske, godt finde på at tage til Billund.........

Birgitte
Birgitte



M
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Kaj´seren

Post by Glory »

Jamen jeg skal også gerne vise dig Billund trav Birgitte :hhansen:

Vi kommer nu også til Århus med ham, når der lige er noget der passer engang.

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
Lone

Kaj´seren

Post by Lone »

Tillykke med Kaj!
Det er dejligt at læse!

Iøvrigt vil jeg osse gerne være med i en fanklub - hvis bare jeg må få sort t-shirt?!


Jeg synes det er fedt at være til travløb - men det er godtnok længe siden jeg har været på Nykøbng Travbane - og jeg har aldrig været på andre travbaner.

Harald Lund plejede at gi mig staldtips - så jeg kunne spille og vinde - det var fede tider!
Jeg er faktisk lidt ludoman....

Nå, men jeg vil rigtig gerne se dine heste i løb - så hvis nu det kunne blive i Århus engang -og vi ved det i god tid - så kunne vi jo være en flok strigler, der heppede på Kaj/KC/who-ever der løber af dine.

Du er sådan en dejlig livsbekræftende historie, Pia!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Kaj´seren

Post by HeidiO »

Jeg kan kun komme i tanker om en ting at sige til den fantastiske hest, og her må jeg citere Poul Kjøller - med lidt modifikationer :jeanie: :

Hej med dig. jeg hedder kaj.
kaj, kaj, kaj, kaj, ja, det er mig.
du bi, du di, du bi dej - kaj, kaj, kaj, kaj det er mig.
jeg kaldes skønne kaj,
kønne kaj,
kender du mig? sir du nej!
kaj, kønne kaj. det mig, mig, mig!

:jeanie: :jeanie: :jeanie:
Heidi
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Kaj´seren

Post by Glory »

Tak Lone - hvor er du da sød!

Harald Lund var så rar - jeg havde en hest til at overnatte hos ham engang vi startede på Nykøbing for mange år siden.
Det var nu noget vildt noget....
Det var sådan noget amatør-serie værk, hvor finalen blev kørt på Nykøbing trav, med amatører fra hele landet.
Hold da kæft hvor de sloges :viben:
Der var bla. en der nægtede at deltage i 2. afdeling, fordi der var en af de andre kuske, der havde klasket ham en med pisken i 1. afdeling.
Det var rent kaos, men det var da meget sjovt :hhansen:

Nederen ved at I kommer og ser mine heste, er at jeg ikke kan være med til :druk:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
Lone

Kaj´seren

Post by Lone »

Årh, men sådan en week-nd kan vi da sagtens osse arrangere..-

jeg havde nogle stykker af Haralds heste hjemme, når de ike egnede sig til løb.
Så red vi dem og så blev de solgt som gode terræn- og springheste.
Og hver gang blev vi uvenner, fordi jeg ville beholde dem, men ikke ville give den pris han ville have. Og så kaldte jeg ham nogle frygtelige ting - og så nikkede han lidt.
Og så fik jeg en ny.....
Ja, ja - det var tider - der var fandme nogle gode og smukke heste iblandt - og alle var de enormt søde og velopdragne og lette at håndtere - de kunne alt.
PÅnær at galoppere - men de lærte de jo.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Kaj´seren

Post by Stimata Doamna »

:brok:
Lørdag i påsken er vi fuldt booket i Odense og omegn... To ud af 3 veninder på Fyn arbejder i sundhedssektoren og har begge kun fri påskelørdag. For f*ck da også!!

Jeg må lige kigge på programmet de andre dage...........
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply