Jahhh, altså.....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Jahhh, altså.....

Post by Dorte Hansen »

Jeg er idag blevet ringet op af kattens værn.

På et internat, sidder der 2 dejlige misser, som altså har siddet der rigtigt længe. (den ene 2 år og den anden næsten 3 år)


Om det var noget jeg måske kunne overveje at ændre på?


Og det tror jeg da måske godt jeg kunne.

Altså herreste gud da, om man har 15 eller 17, det er da ét fedt, er det ikke?


Og jeg har jo egentlig sagt at jeg måske kunne ende med at have 20, så måske man bare skulle tage dem.


Nu tager vi nok ned og ser på dem i weekenden, for de bliver aflivet i næste uge hvis ikke der bliver fundet en løsning.


Og jeg ved da godt at det ikke er synd for en kat at være død, meeeeeen.
Det er jo heller ikke synd for en kat at være levende.

Så nu er jeg lidt i vildrede.

Hilsen Dorte og de 15 nusse-misser.














PS: Helle, hvis Dina skulle være Thyra, var det måske en idé at flytte hende snart, for så skal jeg jo kun lukke kattelemmen for udgående trafik én gang. (lige i først omgang)
Hvis du mener du måske vil af med hende, så lad os lige snakke sammen, for her får hun da selskab, og ikke af en hund.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Jahhh, altså.....

Post by annetteB »

- altså, hvis du osse skal have Dina (Thyra) så er du jo allerede oppe på 18 stk - og så er der ikke så langt op til 20, som er et pænt rundt tal!
Så snup du dem bare.

Hvad skal de så hedde?
:-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Jahhh, altså.....

Post by Lone »

Gisp, Dorthe !!!

Endnu flere!

Jeg tror ellers der er en, der har dig som nødløsning i tankerne.......

men vi kan vel så snart se billeder af - 17 katte!!!


Det må være dyrt i loppekure, kom jeg lige til at tænke på - det er fandme dyrt med tre hunde og to katte
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Jahhh, altså.....

Post by Stimata Doamna »

En, to, mange :hhansen:

15 eller 20 - det kan vel komme ud på ét?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Jahhh, altså.....

Post by Dorte Hansen »

Jamen Tigers tøser er der skam også plads til.



De er ligesom Helles regnet med ind, bare for alle tilfældes skyld.

Så når jeg jo også de magiske 20, som er den naturlige stopklods.























Ihvertfald sådan indtl videre.
Nu med køter-bande!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Jahhh, altså.....

Post by Dorte Hansen »

Hvad de skal hedde?

Det er jo en dreng og en pige, så der er jo rige muligheder.

Jeg mangler jo en JØRGEN, og så måske en MAUDE.

Men det er ikke helt sikkert.

BODIL skal jeg jo have en kat der hedder, men det var noget med at det ikke var helt smart til Dina.

Så det svæver jo lidt i vinden.



Måske en BERTIL, eller en GODTFRED kunne passe ind.
Nu med køter-bande!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Jahhh, altså.....

Post by HHansen »

Uha Dorte nu skal jeg jo til at træffe beslutninger - men kan godt se det ville være smart at få Dina ind og blive til Thyra nu :askepot:

Jeg har trukket beslutningen lidt, fordi min søn så gerne vil have hende når han flytter - men problemet er jo han ikke har en lejlighed endnu, og heller ikke ved om det bliver et sted han må holde kat..

Ikke nemt.. Tænker lige og snakker med sønnen... Hvis Dina ikke skal med min søn, så vil jeg ihvertfald hellere have hende ned til dig, end nogen andre steder i verden - er tydeligt du elsker dine misser :elsk:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
aribeth

Jahhh, altså.....

Post by aribeth »

hvorfor skal du ikke have flere end 20 :linski:

I min verden er tallet 22 meget bedre... eller 29 er faktisk også et godt tal...

Katrine
Lone

Jahhh, altså.....

Post by Lone »

Jeg synes 27 er et rigtig fedt tal.

jeg glæder mig til et billede af Dorte med 27 katte dekoreret på sig.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Jahhh, altså.....

Post by Dorte Hansen »

Jamen, jeg ville jo gerne sige at så kunne din søn bare få hende igen, men jeg ved jo at jeg ikke ville kunne aflevere hende igen hvis hun først kom her.

Men i kan da komme og få noget kaffe en dag, så kan sønnemand jo da se hvor hun ville skulle bo.

Og han kan selvfølgelig få "besøgsret" alt det han vil.

Jeg håber da han finder et sted hvor han kan have hende med (jeg ved jo hvor ondt jeg ville have med at skulle af med bare én af mine), men hvis ikke, så er der skam plads til Thyra her.

Kan du ikke lige smide et billede ind, så jeg kan se om hun overhovedet ligner en Thyra?

Ellers tror jeg nemlig at den vi skal se på i weekenden, er en Thyra. (altså hvis såfremt ifald vi nu ender med at tage den med hjem)
Nu med køter-bande!
Post Reply