Hold da kæft, jeg er sur...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by Anja »

Nej jeg er ikke - jeg løj :lol:

Rammstein og pandekager, en god date igår, solskin, billetter til letland, havearbejde og Anes selskab, det er sgu da fedt :jeanie:

Det overruler totalt de spirende tømmermænd :askepot:

Kan i have en skøn dag strigler :atengstedt:
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by Camilla... »

Jeg vil også have pandekager og the og kærlig pleje og ikke mindst den sidste pakke Lemsip som jeg var så sød at give min lillebror den anden dag, da han var forbi og smitte både mig og Emma med hans lede influenza :mettebo:

Jeg har ondt i halsen, snot i næsen og hovedet 100 kg tungt. Emma er heldigvis bare snottet.

Og jeg vil UUUUD og nyde det gode vejr...

Camilla
God d
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by Camilla... »

Fodnote: Lemsip er fantastiske influenza-piller som kan sparke røven ud af de fleste influenza-besøg hvis det fanges tidligt nok eller bare gør det væsenligt lettere at være menneske imens man er angrebet hvis det opdages for sent.

Men kan desværre kun købes i England.

Camilla
God d
User avatar
Birgittekw
Posts: 384
Joined: Fri 18. Nov 2005 11:30

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by Birgittekw »

Man kan købe dem på Ebay..............

Birgitte
Birgitte



M
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by 99E »

Jeg er også glad.
Hurraaaaaaah!
I går nussede jeg på min hest i en time eller to - hun fælder helt VILDT. Det var naturligvis sat sikkert op med mig på den ene side af striglebommen og hende på den anden så jeg ikke risikerer foden.
Og min hest er SØD - hun kan stadig tage godbidder fra min mund (og savle mig i ansigtet) og elsker at blive kløet ordentligt på yndlingskløestederne.

Vejret er dejligt, solen skinner og fuglene synger udenfor - jeg ved det, for terassedøren har stået åben så der kunne blive luftet ud.
Mikkel er sød - og vi skal drikke en masse friskpresset juice her de næste dage, for den nyindkøbte juicepresser skal afprøves.

I næste uge rejser Mikkel godt nok til Belgien - men der kommer også et læsfuld bøger med posten, måske får jeg en DVDserie (om historie) til låns, vi har stadig milliarder af Parelli DVDer, hestebøger mm.

Jeg har fået lovning på forlængelse af min kontrakt med skolen - hurra! Jeg er vild med mit job, så jeg er glad for, de er glade for mig - og gerne vil se på mig et år mere.

Vi har både DayQuil og NyQuil tilbage (omend mere NyQuil end DayQuil) - men ingen af os har brug for det.

Mikkels nye sadel kommer snat - og hans mors (min har jeg bedt dem ikke sende foreløbigt - der er venteliste på sadlerne, og jeg skal ikke bruge en før om tidligst 3 måneder pga. foden) - og jeg glæder mig til at se Mikkel ride i sin smækre sadel.

I næste weekend får vi solgt en af vores dressursadler - og får mulighed for at besøge både gamle, savnede Parelli-venner, Mikkels lillebror og måske et par Strigler på vej hjem. Og min gymnasieveninde, som jeg ikke har set i et års tid.

Hestene har det godt, selvom det er mudret.
Mikkel har det godt selvom han har masser af arbejde.
Der er under 4 måneder til vi sidder i Rocky Mountains.

Verden er god.
:gunilla: :ninie: :annette: :ninie: :gunilla:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by KatieKat »

Og nu rider jeg en tur.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
CJ

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by CJ »

jeg er tilgengæld ret muggen idag.

jeg skulle jo ha været oppe ved smukke pigen men pga mine ben forsvandt under mig i torsdags og jeg hamrede ryggen ind i dørkarmen skal jeg ikek nordpå, kan simpelthen ikek køre bilen så langt så ingen besøg til smukke pigen lige foreløbig.
CJ

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by CJ »

jeg er tilgengæld ret muggen idag.

jeg skulle jo ha været oppe ved smukke pigen men pga mine ben forsvandt under mig i torsdags og jeg hamrede ryggen ind i dørkarmen skal jeg ikek nordpå, kan simpelthen ikek køre bilen så langt så ingen besøg til smukke pigen lige foreløbig.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by annetteB »

[quote:041035dca0]Og min hest er SØD - hun kan stadig tage godbidder fra min mund (og savle mig i ansigtet)[/quote:041035dca0]

Traum er osse sød....selvom han fnøs mig i hovedet idag, så jeg var dækket af hestesnot i hele hovedet!
:skoer:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by 99E »

[quote:39b5b98a92]Traum er osse sød....selvom han fnøs mig i hovedet idag, så jeg var dækket af hestesnot i hele hovedet! [/quote:39b5b98a92]
Det bliver jeg sjælndent udsat for. Men det er rart at bruge linser frem for briller når man skal hestesnaskes i ansigtet - har jeg konstateret.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply