Det grimmeste køkken

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Det grimmeste køkken

Post by Godzilla »

Annette, du har lovet billeder af dit uovertruffent grimme køkken, inden det bliver revet ned.

Kom flux med dem.

Jeg bliver nødt til at se i hvilke omgivelser al din lækre mad bliver kreeret! :hhansen:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Det grimmeste køkken

Post by annetteB »

ja, ja, ja, jeg skal nok!! Men det bliver først imorgen!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Det grimmeste køkken

Post by annetteB »

HÆ! Jeg fandt faktisk et enkelt billede af ækelkøkkenet i min photobucket!
Værsesgo å kigge:

[img:9c68156506]http://i40.photobucket.com/albums/e203/atengstedt/kkken1.jpg[/img:9c68156506]

Vi vandt, som nogle af jer ved, faktisk køkkenelementer for 10.000 kroner og fik den tvivlsomme ære at få køkkenet kåret som Østjyllands Grimmeste Køkken.
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Det grimmeste køkken

Post by Jasper »

I holder da af rustikke vægge :hhansen:
Livet er da for dejligt

Sagde Pia
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Det grimmeste køkken

Post by annetteB »

Her er ét mere....og det er IKKE kønnere.
:lea:
[img:4ff8181a8d]http://i40.photobucket.com/albums/e203/atengstedt/kkken3.jpg[/img:4ff8181a8d]

Ped og Jasper: I er HELT galt på den!
1)vi taler midtjysk ruin fra 1900.
2)vi holder på ingen måde af hverken udseende, udformning eller noget andet. Dog sætter jeg pris på, at skidtet trods alt holder regnen ude et halvt års tid endnu.
:viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Det grimmeste køkken

Post by KatieKat »

Det er imponerende at der kommer mad (og især desserter) i den kvalitet ud af det rum.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lone

Det grimmeste køkken

Post by Lone »

Annette - jeg elsker dig - stadig!
Ingen andre ville sgu stå ved så hæsligt et køkken!

Et eklatant eksempel på, at man ikke skal skue retten på gasblusset - elelr noget!
Lone

Det grimmeste køkken

Post by Lone »

Og jeg kan se at du har en flaske med færdiglavet flødeskum stående?!

ha, ha - hvor det er morsomt - du er busted Annette - i dine madfanatiske foredrag!!!!!!

Flaskesprayflødeskum - gnæg, gnæg!!!

Hahahahahahahaha - det skal du sgu høre for længe!!!!!!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Det grimmeste køkken

Post by annetteB »

[quote:70259730dc]Og jeg kan se at du har en flaske med færdiglavet flødeskum stående?![/quote:70259730dc]

Selv gnæg: det er sgu da rensevæske til mine kontaktlinser!
:lea:

Jeg har (af grunde der ikke egner sig til offentliggørelse - og som ikke har noget at gøre med produktets eventuelle egnethed som fødevare) et yderst traumatisk forhold til dåseflødeskum - så det er én ting du med statsgaranti ikke vil finde i mit hus...nogensinde!
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Det grimmeste køkken

Post by Lone »

[quote:4251426202]Selv gnæg: det er sgu da rensevæske til mine kontaktlinser!
[/quote:4251426202]
ja, jeg har osse lige bildt katrine ind, at grunden til at jeg kan genkende flasken er fordi mine unger har insisteret på at vi skulle købe denslags - to gange.

Så - rensevæske - ha, ha! Den må du længere ud på landet med!

[quote:4251426202]Jeg har (af grunde der ikke egner sig til offentliggørelse - og som ikke har noget at gøre med produktets eventuelle egnethed som fødevare) et yderst traumatisk forhold til dåseflødeskum - så det er én ting du med statsgaranti ikke vil finde i mit hus...nogensinde![/quote:4251426202]

Såeh ????? Jasååå??? Hvor meget rødvin skal du drikke før du fortæller det????

jeg troede ikke man behøvede andre grunde, end at det smager ad helvede til?
Post Reply