Hvad har I lavet i dag??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Hvad har I lavet i dag??

Post by HeidiO »

Har I foretaget jer noget spændene i dag, nu var vejret var til udendørs sysler?



Vi har hentet foder, manden har muget hos alle dyrene og jeg har renset terrasse med højtryksrenser og patiocleaner.
Hold da op, sikke en forandring det gav, så nu kan den holde lidt endnu, efter at alt mosset er kommet af :heidio:

Vi har også spist frokost udenfor, i læ og fuld sol, så var det helt perfekt til at sidde ude.


Og dagen er så sluttet med at støddæmperen på vaskemaskinen er stået af :mur: så nu har vi havebordet fyldt med beskidt vådt vasketøj, æv!!!


I morgen holder fjordhesten-øst plageskue i Ågerup, så der skal vi ud at kigge.
Berninna skal ikke være med, men jeg tror at det bliver sjovt at se, hvordan de andre udvikler 1 års udvikler sig. :hhansen:
Heidi
aribeth

Hvad har I lavet i dag??

Post by aribeth »

Jeg har været til DØDSYG konfirmation!!!!! Jeg hader konfirmationer....


Katrine
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Hvad har I lavet i dag??

Post by HHansen »

Vi har set på hest. :heidio:

Og så har jeg besøgt mit nye hus - og det er altid dejligt at gå rundt i :elsk:

I morgen skal vi se på hest :heidio:

Og vise Blackie frem for 2 hold interesserede købere.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Hvad har I lavet i dag??

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg har været på arbejde. Hele dagen, kørte halv otte og er lige kommet hjem. Æv at være inde..
/SL
Kokjo

Hvad har I lavet i dag??

Post by Kokjo »

jeg har lavet folde og nydt hestenes første dag på græs...
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Hvad har I lavet i dag??

Post by annetteB »

jeg har kørt med børn....og kørt med børn.....og kørt med børn...og lavet en gigantportion chili con carne...og sat Idas hår op til narrestreger...og kørt hende til fødselsdagsfest hos en veninde....og så har jeg været ude i det ny hus for at tegne på gulvet i køkkenet.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Tukær
Posts: 748
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Hvad har I lavet i dag??

Post by Tukær »

Ricka skulle til svømning kl 8:30, så vi kørte lidt over 7, skulle ind efter kage, som jeg havde lovet at tage med, Ricka bliver nemlig 1 år i dag :fest:

Så har Mikkel og jeg vasket bil og hestetrailer, mens Kim renset dræn op, med den mini grave han havde med hjem fra job.
Så nu har jeg ikke vand på ridebanen mere :gunni:

Kim og jeg har også været en tur ude hos Belinda, og berunder den lille sorte smukke herre, og tage en masse billeder :hhansen:

Og så er det godt at jeg ikke behøver mere end et tov og en grime for at ride på Bambi, for så nået jeg også en mini lille hygge tur på hende :elsk:

Og det var hvis så det :ninie:

Hilsen
Annette
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Hvad har I lavet i dag??

Post by udlandet »

Dagen startede underligt. Vågnede ved at ungerne (10 og 16 år) sad og snakkede hyggeligt sammen mend de spiste morgenmad SAMMEN og UDEN at se tv. Meget mystisk. Så tömte de opvaskemaskine SAMMEN. Pest anemonen börstede tänder UDEN at nogen havde sagt det. Jeg fatter nada. Min svigerinde og nevö var forbi til te. Da kökkenet nu var i orden så kunne jeg se Danielle Steel film (Med god samvittighed det regnede nemlig :hhansen: ) Derefter kunne jeg se en eller anden märkelig Dansk film med en skuespiller jeg ikke kan lide. Kökkenet var jo i orden :sanne: Derefter bagte jeg 96 kanelsnegle, jeg er en helt. Og nu efter at have spist ikke hjemmelavet pizza, sidder jeg bare helt alene. Ungerne er kört op i byen for at se film hos en, manden er lige kört på arbejde. Her er godt nok stille, underligt og DEJLIGT. Men dagens höjdepunkt var da jeg fik en SMS om at vi kunne låne en hest til ringridningen i Dragör. Min datter er bare så lykkelig. En dejlig dag.
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Hvad har I lavet i dag??

Post by Zippeline »

Udendørssysler, nej, desværre. Indendørs, ja tak. Jeg har været "official" til et karatestævne, en meget interessant og lærerig oplevelse, som jeg ikke desto mindre er totalt smadret efter.

Uuuh, jeg håber, jeg er god nok næste år til at være med som deltager i stedet for!

- Zip.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvad har I lavet i dag??

Post by KatieKat »

Jeg har besluttet at nu er det for alvor forår og har derfor købt nye sandaler. Hader lukkede fodfængsler.
Så har jeg ordnet begge min fars akvarier, så de nu er pæne at se på, jeg har været ude og se på en combiovn, jeg har malet en blomsterranke på min fars soveværelsesvæg, jeg har lavet middag til min far, søster og svoger, bagt muffins og vundet en mindre formue i kortspil.
Dejlig dag.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply