Jeg skal flytte.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg skal flytte.

Post by Godzilla »

Min udlejer har sagt mit lejemål op. Jeg skal dog først være ude pr. 31/10.

Men det er så endnu mere upraktisk at jeg fik Fru Z hjem med føl i maven. :mur:

Det bliver nok ikke nemt at finde et sted til mig og 4 æsler som jeg kan betale. Øv, det er noget rod. Lige nu ville jeg ønske at jeg ikke havde dyr! :nej:

Er der nogen som kender et sted i omegnen af KBH hvor jeg kan leje noget? Evt. et sted med en løsdrift?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Jeg skal flytte.

Post by Zanne (den Gamle) »

Sikke da noget rod Gunilla :ked: men om ikke andet, har du da fået et rimeligt varsel.

Jeg kan vist ikke rigtigt hjælpe dig, det er jo i den helt forkerte ende af landet jeg bor, men sig endelig til, hvis der alligevel er noget jeg kan gøre.

Mvh Zanne
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Jeg skal flytte.

Post by Tigerbaby »

Æv, det lyder da rigtig træls.

Jeg kender desværre ikke rigtig nogle steder.

Har du lyst til at bo på Falster er der sagtens plads til 4 æsler i vores stald, og det burde være muligt at finde en lejebolig der ikke er for dyr.

Håber du finder ud af noget.

Nu vil jeg gå tilbage til min pakning, jeg flytter til Frederiksberg i morgen, det glæder jeg mig så meget til.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg skal flytte.

Post by Godzilla »

Tak for jeres hjælpsomhed. :elsk:

Jeg har kæresten her i omegnen og han har job i omegnen, så jeg skal helst ikke for langt væk fra KBH. Ellers ville Falster, Jylland, Bornholm what ever være fint med mig.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Jeg skal flytte.

Post by Stimata Doamna »

Øv for den! Jeg håber, at du kan finde et sted, inden det bliver pinedød-nødvendigt!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg skal flytte.

Post by Godzilla »

Det går nok. Jeg vil tage ud i omegnen og se mig om. Måske er der nogen som er helt vilde med at have nogle æsler i baghaven. Der er et par områder hvor jeg mægtig gerne vil bo, så må jeg jo se om jeg kan vride armen om på nogen der. :-)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Jeg skal flytte.

Post by 99E »

Det er da SUPER at du har fået så langt varsel!
Det synes jeg er rigtig godt.

Jeg ved ikke lige hvor(dan) du finder et andet sted at bo - for det er da noget af et projekt at skaffe et billigt sted tæt på København og med plads til en masse søde æsler?

Held og lykke! :mikkel:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg skal flytte.

Post by Godzilla »

[quote:603bc83c70]Det er da SUPER at du har fået så langt varsel![/quote:603bc83c70]

Ja, det er virkelig pænt af udlejer, han er også rigtig rar. :askepot:


[quote:603bc83c70]Jeg ved ikke lige hvor(dan) du finder et andet sted at bo - for det er da noget af et projekt at skaffe et billigt sted tæt på København og med plads til en masse søde æsler? [/quote:603bc83c70]

Jeg føler mig sgu også en anelse naiv lige nu. Det er jo det glade vanvid at skrabe æsler sammen når man er ludfattig og bor til leje. Men fru Z var jo egentlig ikke planlagt, og følle in spe slet ikke planlagt. Jeg kunne simpelthen ikke lade gamle Zorba i stikken.

Nå, jeg har jo prøvet det før, så det løser sig også denne gang.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Jeg skal flytte.

Post by annetteB »

æv, altså hvor ville jeg ønske jeg kunne hjælpe dig, Gunilla - men det er jo ingen hjælp overhovedet at kunne liste masser af muligheder op i JYLLAND!? Jeg må nøjes med at krydse fingre for dig og æslerne, at I hurtigt finder noget godt og varigt at bo i.
Dét gør jeg så til gengæld osse.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg skal flytte.

Post by Godzilla »

[quote:d326988b50="June"]Kunne du ikke lige liste kæresten og uddannelsen med til Jydeland ? :hhansen:


Herovre er der jo mange mange flere muligheder end der er på djævleøen..


Held og lykke med projektet!


June[/quote:d326988b50]

Ja, det ville være rigtig godt, men han kan ikke lokkes lige pt. Han har gang i noget nyt arbejde med gode fremtidsmuligheder osv, så han er vist limet godt fast. Og uddannelsen kan nok ikke sådan flyttes.

Jeg ville gerne bo i det område hvor Katrine, Annette og June bor. Der er smukt.

Jeg drømmer lidt lige nu: Jeg vil have mig et anneks på ca 30-40 m2 med en lille have om. En løsdrift til æslerne. Det må meget gerne ligge ved skoven.

Faktisk findes dette anneks, og jeg tror sgu at jeg vil gå derhen og spørge om de lejer ud, MED æsler. Der er en fold og huset ligger nærmest i skoven. Da jeg var barn, var vi ude at se på huset for at købe det. Men min mor ville ikke bo der. Ej, hvor var jeg sur på hende. Jeg ville nemlig bo i det anneks.

Man kan jo altid spørge. :lol:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply