Sadlens serienummer?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
mariaw
Posts: 232
Joined: Wed 2. Apr 2008 09:12

Sadlens serienummer?

Post by mariaw »

Hvor finder man serienummeret henne på sadler?

Jeg har henholdsvis en stubben dressur og springsadel, og på springsadlen står det på den lille sadelklap, men der er ingen lille sadelklap på dressursadlen, som jeg har købt brugt?

Vi ahr haft to tyverier i området, på gårde man ikke lige forventede pga. beliggenhed, så vi er lidt på vagt for tiden :brok:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Sadlens serienummer?

Post by Stimata Doamna »

På min gamle dressursadel (Windsor) var nummeret præget ind i læderet på 'indersiden' af den store sadelklap.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Sadlens serienummer?

Post by Buusser »

Nu fik du mig jo til at kigge efter serienr på min Stubben Tristan og jeg kan faktisk heller ikke finde det ... jeg har tidligere haft en Stubben Scandica og der sad det på den ene sadelklap, men nu kom jeg da helt i tvivl om min nuværende sadel overhovedet har et serienr.

Stubben er dog printet ind i læderet på undersiden og den ser ægte ud, så det håber jeg da virkelig at den er ... :hhansen:
mariaw
Posts: 232
Joined: Wed 2. Apr 2008 09:12

Sadlens serienummer?

Post by mariaw »

He he Buusser, jeg håber skisme også min er ægte - den ligner i hvert fald meget :hhansen:

June, tak for tippet, det vil jeg prøve.
Post Reply